عکس؛ ستاره چلسی در لباس مرد عنکبوتی

عکس؛ ستاره چلسی در لباس مرد عنکبوتی

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت ستاره چلسی لباس اسپایدرمن به تن کرد و با موسیقی متن قسمت جدید فیلم "مرد عنکبوتی" ژست گرفت.

به گزارش فوتبال، ستاره تیم ملی انگلیس کلیپی 30 ثانیه ای از خود منتشر کرد و با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی، با توپ حرکات نمایشی انجام داد تا حسابی هوادارانش را سرگرم کند.

مونت این ویدیو را در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر کرد که در ان جا 2.7 میلیون دنبال کننده دارد. این ستاره در پایان کلیپ خود، ژست معروف اسپایدرمن را گرفت تا به شخصیت ابرقهرمانی محبوبش ادای احترام کند. وی در پایان کلیپ ماسکش را برداشت تا از هویتش رونمایی کند.

به زودی نسخه نمایش خانگی فیلم "اسپایدرمن، راهی برای بازگشت به خانه نیست" عرضه خواهد شد. مونت به حدی به شخصیت مرد عنکبوتی علاقمند است که اخیرا گفته بود که حاضر است تا اگر از او خواسته شود، در این فیلم ایفای نقش کند.

قسمت جدید مجموعه فیلم های اسپایدرمن با استقبال خوبی درگیشه همراه شد که ستارگانی نظیر تام هالند و زندایا در آن ایفای نقش کردند و در روزهای آینده نسخه نمایش خانگی این فیلم عرضه می شود که 80 دقیقه شامل صحنه های حذف شده، پشت صحنه ها و ... به این فیلم اضافه شده است.

4125