شوخی سردبیر فوتبالی با خبرنگار نیویورک تایمز در میکسدزون: هم به شما گل می‌دهیم و هم گل می‌زنیم!

شوخی سردبیر فوتبالی با خبرنگار نیویورک تایمز در میکسدزون: هم به شما گل می‌دهیم و هم گل می‌زنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از جالب‌ترین سوالاتی که دیشب و در پایان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی از سرمربی تیم ملی پرسیده شد، سئوال خبرنگار نیورک تایمز بود.

به گزارش فوتبالی، خبرنگار این رسانه امریکایی برای دراگان اسکوچیچ ماجرای بازی دو تیم در جام جهانی 1998 فرانسه را تعریف کرد که قبل از شروع بازی، بازیکنان ایران به حریفشان گل دادند و از سرمربی تیم ملی پرسید که آیا در قطر هم شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود که اسکوچیچ اعلام کرد تمرکزش فقط روی بازی است و به چنین مسائلی فکر نمی‌کند و کلا کاری به حواشی ندارد.

این وسط، چیا فوادی سردبیر پایگاه خبری فوتبالی که برای پوشش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حضور دارد، به شوخی به خبرنگار نیویورک تایمز گفت که ایرانی‌ها هم به امریکایی‌ها گل می‌دهند هم اینکه به آنها گل می‌زنند. شوخی‌ای که باعث لبخند خبرنگار نشریه امریکایی شد.

اسکوچیچ دلیل این ماجرا را از چیا فوادی جویا شد و سردبیر فوتبالی ماجرای گل را برای اسکوچیچ هم اینطور تعریف کرد که معنی کلمه flower به فارسی می‌شود گل و به همین دلیل به خبرنگار آمریکایی چنین چیزی گفته است. اسکوچیچ هم در واکنش به این اتفاق، لبخند زد.

گزارش: چیا فوادی