آنتونیو کونته هدایت پاریسن ژرمن برا برعهده می‌گیرد؟

آنتونیو کونته هدایت پاریسن ژرمن برا برعهده می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه‌نگار ایتالیایی ادعا می‌کند، که کونته سرمربی فصل آینده پی‌اس‌جی خواهد بود.

فابیو برگومی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، گفته است که آنتونیو کونته در حال مذاکره برای حضور در پارک‌دوپرنس برای فصل آینده است. پاریسن ژرمن تا به اینجا مشکلات زیادی را در این فصل پشت سر گذاشته‌است و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم، پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند نخسین قربانی این ناکامی باشد.

برگومی در گفتگو با کالچومرکاتو گفت که سرمربی تاتنهام هاتسپر مورد توجه پاریسی‌ها قرار دارد.

او گفت: "پنجره نقل‌وانتقالاتی در راه است که در آن شاهد جابجایی مربیانی مانند کونته به مقصد پاریسن ژرمن خواهیم بود. بلافاصله پس از ادعای اینتر، من بلافاصله با چندنفر تماس گرفتم و یکی به من گفت که مذاکرات آن‌ها بسیار پیشرفته است. او را می خواهند؛ آن‌ها شخص موردنظر خود را انتخاب کرده‌اند، زیرا دیگر تحمل این شرایط را ندارند. پاریسن ژرمن باید عملکرد خود در اروپا را ارتقا دهد و آیا کونته در جام ها بد عمل کرده است؟ او همیشه تیم ها را از زیر آوار بیرون کشیده‌است. در اینتر به فینال لیگ اروپا صعود کرد و نتوانست فاتح اسکودتو شود."

آنتونیو کونته از ماه نوامبر سال 2021 در پی اخراج نونو اسپریتو، ‌عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شده‌است. پس از دو فصل حضور در چلسی، این دومین تجربه مربیگری کونته در لیگ برتر انگلیس است.

9719