پیش‌بازی یوونتوس - اینتر؛ دربی ایتالیا تحت تاثیر جابه‌جایی احتمالی ستاره آرژانتینی

پیش‌بازی یوونتوس - اینتر؛ دربی ایتالیا تحت تاثیر جابه‌جایی احتمالی ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - در حساس‌ترین بازی این هفته مسابقات فوتبال باشگاه‌های ایتالیا امشب بیانکونری در دربی ایتالیا میزبان نراتزوری است.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، امشب یک‌شنبه، چهاردهم فروردین‌ماه سال 1400 مصادف با سوم آوریل سال 2022 میلادی و از ساعت 23:15 به وقت تهران، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در تیم یوونتوس استادیوم آليانز شهر تورین و با قضاوت ماسیمیلیانو ایراتی، داور سرشناس ایتالیایی میزبان شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینتر خواهند بود.

در حال‌ حاضر اینتر با شصت امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و در پنج اخیر بازی خود عملکرد خوبی نداشته است. یک پیروزی، یک شکست و سه تساوی، می‌تواند آماری باشد که یوونتوس را برای پیروزی در ورزشگاه خانگی خود امیدوارتر کند. این در حالی است که یوونتوس در پنج بازی اخیر خود در سری آ، چهار پیروزی و تنها یک تساوی داشته و آلگری موفق شده تیمش را به مسیر درست هدایت کند و پیروزی برابر اینتر می‌تواند بانوی پیر را با دو امتیاز بیشتر در جایگاه سوم جدول قرار دهد.

اگر چه اینتر و یوونتوس، هنوز برای قهرمانی شانس بالایی دارند، اما این دو تیم باید منتظر لغزشی کوچک از جانب میلان و ناپولی باشند. روسونری فصل خوبی را سپری کرده و شانس اول قهرمانی سری آ محسوب می‌شود. به این ترتیب، جدال دربی نه تنها تعیین کننده تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی خواهد بود، بلکه حداقل متضمن کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز می‌تواند باشد.

باخت یوونتوس در این مسابقه، کورسوی امید آن‌ها برای قهرمانی اسکودتو را از بین خواهد برد و پیروزی، آن‌ها را به کورس رقابت بر می‌گرداند. هر تیمی در این بازی پیروز شود، هم ضربه سختی به رقیبش می‌زند و هم خودش امیدوارانه فصل را دنبال خواهد کرد. نتیجه مساوی نیز باب میل اینتر و اینزاگی نخواهد بود اما برای یوونتوس، خیلی هم بد نیست چرا که الگری به هدفی که عنوان کرده خود نزدیک‌تر می‌شود.

نراتزوری که در ماه‌های اخیر نتایج جالبی در سری آ نگرفته است، صدر جدول را از دست داده و فاصله‌اش با میلان صدرنشین در حال افزایش است. اگر سیمونه اینزاگی می‌خواهد وارد بحران نشود، باید در تورین یک نتیجه قابل قبول کسب کند و حداقل انتظار از او، نباختن در این بازی است. باخت اینتر در این مسابقه نه تنها شانس آن‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی را به حداقل ممکن می‌رساند، بلکه یوونتوس را هم به نوعی به کورس اسکودتو برمی‌گرداند.

دربی ایتالیا تحت تاثیر جابه‌جایی احتمالی پائولو دیبالا از یوونتوس به اینتر در پایان رقابت‌های فصل جاری سری آ برگزار خواهد شد که قراردادش با بانوی پیر در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

برای یوونتوس در این بازی وستون مک کنی، فدریکو کیه زا و کایو ژرژ به علت مصدومیت و لوکا پلگرینی به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت ولی اینتر هیچ غایبی برای مسابقه امشب نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی یوونتوس برای مصاف امشب مقابل اینتر:

شزنی، دنیلو، دلیخت، کیلینی، الکس ساندرو، کوادرادو، زکریا، لوکاتلی، برناردسکی، دیبالا، ولاهوویچ

ترکیب احتمالی اینتر برای مصاف امشب مقابل یوونتوس:

هندانوویچ، دی آمبروزیو، اشکرینیار، باستونی، دومفریز، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوغلو، پریشیچ، ژکو، لائوتارو مارتینز

9404