تغییر مجدد در خط دفاعی پرسپولیس

تغییر مجدد در خط دفاعی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس زوج قلب دفاعی خود را مقابل هوادار تغییر خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در این سال‌ها همیشه به داشتن خط دفاعی مستحکم معروف بوده و خیلی‌ها همین خط دفاعی را عامل اصلی موفقیت‌های این تیم می‌دانستند. حالا امسال شرایط تغییر کرده و خط دفاع و دروازه این تیم به پاشنه آشیل قرمزها تبدیل شده تا سرمربی قرمزها تصمیم به آزمایش زوج‌های مختلف دفاعی در تیمش بگیرد.

با وجود تمام این تغییرات، یحیی گل‌محمدی هنوز در پرسپولیس به زوج ایده‌ال خود نرسیده است تا شاهد باز شدن دروازه قرمزها مقابل تیم‌های ته جدولی نیز باشیم. یحیی که خودش یکی از مدافعان شاخص فوتبال ایران بوده، در صورتی که به دنبال گرفتن جام در این فصل فوتبالی است قطعا باید فکری به حال خط دفاع پرسپولیس و شیوه دفاع کردن تیمش بکند.

حال از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد گل‌محمدی برای بازی مقابل هوادار باز هم دست به تغییرات زده و قرار است علی نعمتی در کنار وحدت هانانوف زوج قلب دفاعی پرسپولیس را تشکیل داده و سیدجلال حسینی که گفته می‌شد شاید در ترکیب اصلی قرار بگیرد به دلیل کسالتی که با آن مواجه است از روی نیمکت بازی را دنبال کند.

یحیی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و دربی پایتخت به همراه بازی تدارکاتی مقابل تیم امید 3 زوج متفاوت را در قلب خط دفاع استفاده کرد و حالا قرار است که این تغییرات در بازی مقابل هوادار باز هم ادامه داشته باشد.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره تغییرات پی در پی در قلب خط دفاع پرسپولیس اینگونه توضیح داده است: " یکی از دلایل موفقیت تیم‌ها در بخش‌های مختلف آرایش تیمی ثبات است. در دفاع وسط 5-4 گزینه داریم، خیلی از افراد از نزدیک با پرسپولیس زندگی نمی‌کنند اما به عنوان مربی همیشه کنار بچه‌ها هستیم و شرایط آنها را می‌سنجیم. برخی مواقع مصدومیت‌ها و برخی مواقع‌ هم به دلیل مسائل تاکتیکی این جابجایی‌ها را داشته‌ایم، اما قبول دارم به زوج دلخواهمان در مرکز قلب دفاعی نرسیده‌ایم. سعی داریم در 8-7 هفته باقیمانده ثبات ایجاد کنیم تا در هم لیگ و هم در جام حذفی نتیجه بگیریم. مدافعان وسط ما همگی فوق‌العاده هستند و اگر روزی در کنار هم هماهنگ شوند به شرایط ایده‌آل می‌رسند."

7655