آمار لوپتگی مقابل بارسلونا؛ مردی که در ال‌کلاسیکو افتضاح به بار آورد

آمار لوپتگی مقابل بارسلونا؛ مردی که در ال‌کلاسیکو افتضاح به بار آورد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی ام از رقابت های لالیگا، بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که از ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز می شود، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت شاگردان ژاوی چه نتیجه ای می گیرند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سویا در حال حاضر لوپتگی است، مردی که پس از جدایی زیدان از رئال مادرید، با جنجال فراوان هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت اما دوام زیادی نداشت و در نهایت پس از تحقیر 5 بر 1 مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، از هدایت مادریدی ها کنار گذاشته شد.

اکنون لوپتگی به عنوان سرمربی سویا بار دیگر در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت و باید دید که اوضاع برای او چگونه پیش خواهد رفت. بازی رفت بارسلونا و سویا در ورزشگاه خانگی سویا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و اکنون باید منتظر نتیجه بازی برگشت ماند.

لوپتگی به طور کلی 8 بار به مصاف بارسلونا رفته است که در این 8 بار، 4 تساوی، 3 شکست و تنها یک پیروزی به دست آورده است. در واقع بازی امشب سویا مقابل بارسلونا، نهمین بازی لوپتگی مقابل بارسلونا است. سویا در حال حاضر در جایگاه دوم لالیگا است و بارسلونا در جایگاه چهارم قرار دارد.

1470