اختصاصی فوتبالی/ خروجی قرعه‌کشی جام جهانی؛ منتفی شدن بازی دوستانه ایران و امریکا در قطر

اختصاصی فوتبالی/ خروجی قرعه‌کشی جام جهانی؛ منتفی شدن بازی دوستانه ایران و امریکا در قطر

پایگاه خبری فوتبالی- قرار بود تیم ملی در یک بازی دوستانه در قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا برود اما این بازی دوستانه منتفی شد!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که همه دوست دارند بدانند تیم ملی در راه جام جهانی چه بازیهای دوستانه‌ای دارد، یکی از آن بازیهای جذاب دوستانه به دلیل همگروهی با آمریکا منتفی شد.

 گویا میرشاد ماجدی و همکارانش در خلال کنگره فیفا و پیش از قرعه‌کشی، مذاکراتی با چندین کشور برای برگزاری بازی دوستانه انجام داده‌اند که فعلا فقط نام یکی از این تیمها لو رفته است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار فوتبالی، فدراسیون فوتبال قبل از قرعه‌کشی جام جهانی 2022، مذاکراتی با چند کشور داشته که یکی از این کشورها، آمریکا بود. مذاکرات تا جایی پیش رفت که دو کشور برای برگزاری بازی دوستانه در قطر با یکدیگر به توافق نهایی رسیدند و همه چیز اوکی شده بود منتهی قرعه‌کشی جام جهانی، ایران و امریکا را با همدیگر همگروه کرد تا طبیعتا برگزاری بازی دوستانه بین این دو تیم منتفی شود.

فدراسیون فوتبال البته بعد از مشخص شدن حریفانش در مرحله گروهی، مذاکراتی با چند کشور داشته و باید دید خروجی این مذاکرات به کجا خواهد رسید. اسکوچیچ در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی گفته بود که حریفان تدارکاتی بر اساس سبک بازیهای انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف انتخاب می‌شوند.

1984