گزارش ایرنا/ هشدار به پرسپولیس و یحیی؛ این هوادار، آن هوادار نیست

گزارش ایرنا/ هشدار به پرسپولیس و یحیی؛ این هوادار، آن هوادار نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار در نیم‌فصل دوم عملکردی فوق‌العاده داشته و با تیم نیم‌فصل اول به کلی فرق دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تساوی هوادار مقابل پرسپولیس در نیم‌فصل اول خیلی‌ها را متعجب کرد. آنها پیش از هفته نهم و در هشت بازی برگزار کرده ابتدایی پنج باخت، ۲ تساوی و یک برد در کارنامه خود داشتند و با پنج امتیاز مدعی اصلی سقوط به حساب می‌آمدند. به همین خاطر نمایش آنها در مقابل تیم یحیی گل‌محمدی باعث تعجب همگان شد.

رفته رفته اما شرایط تغییر کرد. هوادار در نیم‌فصل دوم به کلی اوضاعش متفاوت شد. آنها بعد از باخت به استقلال در هفته اول نیم‌فصل دوم در هفت بازی بعدی خود سه پیروزی و چهار تساوی را به دست آوردند تا نسبت به نیم‌فصل اول در این برهه هشت امتیاز بیشتر کسب کرده باشند.

تیم رضا عنایتی با نفراتی که به جمع آنها اضافه شد و همچنین تطابق با شرایط لیگ برتر، حالا در اوج آمادگی قرار دارد. هوادار، آن هوادارِ نیم‌فصل نخست نیست و حالا نه تنها خطر سقوط تهدیدش نمی‌کند بلکه با ۲۷ امتیاز اندوخته، ۱۳ امتیاز با منطقه سقوط فاصله ایجاد کرده‌ است.

پرسپولیس به هیچ وجه دوست ندارد در این مسابقه امتیاز از دست بدهد. آنها بازی قبلی بیرون از خانه را با شکست در برابر صنعت نفت پشت سر گذاشتند و لغزشی دیگر آنها را به کلی از رسیدن به قهرمانی دور خواهد کرد. جالب است که رقیب آنها یعنی هوادار در خانه نمایش خوبی نداشته و در پنج بازی گذشته‌اش به عنوان میزبان ۲ باخت و سه تساوی را تجربه کرده است. این آمار در شرایطی به دست آمده که شاگردان عنایتی در چهار بازی اخیر بیرون از خانه به ۱۰ امتیاز رسیده‌اند.

باید دید این مسابقه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود. تقابل تیم یحیی و عنایتی از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب(دوشنبه) در ورزشگاه اکباتان آغاز خواهد شد.

6641