نشست خبری کلوپ پیش از بازی با بنفیکا: حتی یک کلمه از حرف‌های دیاز را متوجه نشدم!

نشست خبری کلوپ پیش از بازی با بنفیکا: حتی یک کلمه از حرف‌های دیاز را متوجه نشدم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از ديدار ليورپول مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید.

درباره قرارداد صلاح:

"خوشحالم. حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد. دو طرف دارند با یکدیگر مذاکره می کنند و این تمام چیزی است که من نیاز دارم. همین و بس."

درباره مصدومیت ها:

"برای بازی فردا اسکواد کاملمان را در دسترس داریم. کرتیس پایش کمی ورم داشت که رفع شد. ترنت هم دیگر ۴-۵ روزی می شود که آماده است."

درباره بنفیکا:

"باید در هر بازی ای که داریم، در بهترین فرم خودمان ظاهر شویم. بنفیکا یکی از موفق ترین تیم های پرتغال است و حریف سرسختی است. تیم واقعا خوب و با استعدادی دارند. آماده ریسک کردن هستند و در هنگام داشتن مالکیت به خوبی باز می شوند. باید توپ را از آن خود کنیم. نونز مهاجم واقعاً خوبی است. گلی که در مقابل آژاکس به ثمر رساند، واقعاً محشر بود. انتظار داریم که او فردا فیکس بازی کند. کیفیت و تجربه زیادی در این تیم وجود دارد. چالش جالبی خواهد بود. واقعاً مشتاقانه منتظر بازی هستم."

درباره آنالیز بنفیکا با کمک لیندرز، ژوتا، ماتوس و دیاز؟!

"به اندازه کافی کارکشته هایی از فوتبال پرتغال را در تیممان داریم؛ اما به هر حال آن ها را به صورت معمولی آنالیز می کنیم. نیاز نداریم که از بطن قصه تیم مقابل باخبر شویم. امروز صبح با پسرها جلسه داشتیم."

درباره اهمیت ثبات:

"به ثبات نیاز داریم، این پایه و اساس همه کارهایی است که انجام می دهیم."

درباره قصه حضورش در باشگاه لیورپول:

"ایجنتم به من زنگ زد؛ من هم در حس و حال تعطیلات بودم، اما از طریق پسرانم از همه شایعات خبر داشتم! تلفن زنگ زد، وقتی ایجنتم گفت که لیورپول برای تو تماس گرفته است، پسرها به من خیره ماندند! از همان اول هم می شد حس کرد که مسیر درستی است. مطمئنا مسیر زندگی ام را متحول کرد."

درباره صلاح و مانه خستگی ناپذیر:

"آن ها پیش من نمی آیند و درخواستی برای استراحت نمی کنند، پس من خودم مجبور می شوم که به آن ها استراحت بدهم!"

در مورد مشاوره گرفتن از لوئیس دیاز راجع به بنفیکا:

"ده دقیقه آزگار داشت برای من توضیح می داد اما من حتی یک کلمه از حرف هایش را متوجه نشدم!"

درباره قضاوت عصر کلوپ:

"دوره ام در لیورپول را خیلی با جام هایی که کسب کردیم، نمی سنجم. ما باید بر مبنای شیوه بازی، نحوه ای که در آن پیشرفت کردیم و وضعیتی که باشگاه در آن قرار دارد قضاوت شویم. لیورپول باشگاه سالمی است که در شرایط خوبی قرار دارد."

درباره تیم زنان لیورپول:

"تبریک می گویم. من بازی های آن ها را دنبال می کنم. اتفاق بزرگی رخ داد. آن ها بی دلیل به چمپیونشیپ سقوط نکردند اما حالا برگشته اند. در چند ماه اخیر با دختران زیادی در این تیم آشنا شدم. واقعاً قشنگ است. تیمی فوق العاده با یک مربی عالی."

9404