منچستریونایتد و تن هاگ هر لحظه نزدیک‌تر به یکدیگر

منچستریونایتد و تن هاگ هر لحظه نزدیک‌تر به یکدیگر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه منچستر یونایتد انگلستان برای به خدمت گرفتن اریک تن هاگ به بودجه ناچیزی نیاز خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل چاپ کشور انگلیس، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در تابستان امسال می تواند اریک تن هاگ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند را با پرداخت مبلغ ناچیزی به خدمت بگیرد. نشریه دیلی میل انگلیس در گزارشی می گوید که به باشگاه اطلاع داده شده که اریک تن هاگ کاندیدای اصلی پست سرمربی‌گری تیم منچستر یونایتد در فصل تابستان امسال با بند فسخ تقریبا ۱.۶ میلیون پوندی در دسترس است.

سرمربی فعلی باشگاه آژاکس آمستردام هلند یکی از گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان برای تبدیل شدن به رهبر پروژه فصل بعد در اولدترافورد است. واضح است که مدیران باشگاه منچستر یونایتد انگلستان برای هزینه آزادسازی اریک تن هاگ از باشگاه آمستردامی آژاکس پرس و جو کرده اند.

گفته می شود این گفت‌وگوها در پایان هفته گذشته انجام شده است. این باور وجود دارد که مدیریت باشگاه آژاکس آمستردام هلند با دو میلیون یورو (۱.۶ میلیون پوند) اریک تن هاگ را که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان گذشته قرارداد دو ساله جدیدی با او امضاء کرده، آزاد خواهد کرد.

با این حال، مدیریت باشگاه آژاکس آمستردام هلند برای هر کسی که اریک تن هاگ نیاز داشته باشد با خود به اولترافورد ببرد، غرامت می خواهد که مبلغ فسخ را می تواند به دو میلیون پوند برساند.

9404