ورود ستاره آلمانی به لیست نفرات دلخور از مدیران مونیخی

ورود ستاره آلمانی به لیست نفرات دلخور از مدیران مونیخی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که وینگر ملی‌پوش آلمانی نیز به لیست بازیکنان دلخور از باشگاه باواریایی‌ها اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در حالی که در داخل باشگاه مونیخی و نیز در مطبوعات توجهات حول قرارداد بازیکنانی مانند مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی قرار دارد، سرژ گنبری از کم توجهی پیش امده دلخور است.

قرارداد سرژ گنبری با باشگاه بایرن مونیخ در فصل تابستان سال 2023 میلادی به پایان می‌رسد. این ملی‌پوش آلمانی اگر چه خروج از مونیخ را به عنوان گزینه‌ای اصلی برای خود نمی‌بیند، اما در عین حال این واقعیت را دوست ندارد که عقب‌تر از مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی باشد و جزو اولویت دوم باشگاه قرار بگیرد.

از سوی دیگر، مدیریت باشگاه مونیخی از سرژ گنبری انتظار دارد از خود ثبات بیشتر و بلوغ نشان دهد. این کشمکش باعث شده تا نام چند بازیکن جایگزین نیز برای سرژ گنبری در مونیخ مطرح شود.

طبق گزارشات کریستوفر انکونکو از لایپزیش آلمان و آنتونی از آژاکس آمستردام هلند گزینه‌هایی هستند که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در صورت ناتوانی در تمدید قرارداد سرژ گنبری مد نظر دارد.

با تمام این تفاسیر، به نظر می رسد که سرژ گنبری و مدیران باشگاه بایرن مونیخ در نهایت می خواهند به یک تواق برد - برد دست پیدا کنند. مهم‌ترین خواسته سرژ گنبری ظاهراً دستمزد است که به عقیده این بازیکن ملی‌پوش باید در سطح لروی سانه و کینگزلی کومان باشد. این درخواست با توجه به وضعیت مالی غیر طبیعی باشگاه بایرن مونیخ آلمان ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

با این حال هر چه که باشد، وضعیت قراردادی سرژ گنبری باید تا فصل تابستان مشخص شود در غیر این صورت بعید نیست مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برای جلوگیری از خروج رایگان، او را به فروش برساند.

9404