ستاره فرانسوی باواریایی‌ها: فقط در یک صورت مونیخ را ترک می‌کنم!

ستاره فرانسوی باواریایی‌ها: فقط در یک صورت مونیخ را ترک می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود مصدومیت های متوالی، ستاره فرانسوی بایرن ترسی از آسیب دیدگی دوباره ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کینگزلی کومان، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان بعد از پیوستن به باواریایی‌ها در چند مقطع زمانی دچار مصدومیت‌های مختلف و گاهاً سنگین شد.

با این حال، این وینگر ملی‌پوش ترسی از بروز مصدومیت جدید ندارد: "به عنوان فوتبالیست به آن عادت می کنید. سبک بازی ام این گونه ایجاب می کند که بخواهم دریبل بزنم و بیشتر با توپ باشم. البته شرایطی وجود دارد که کمتر این کار را انجام دهم. با مصدومیت‌های زیادی که داشتم، شاید انجام همه این کارها خوب نباشد؛ اما این بخشی از فوتبال است."

کینگزلی کومان یکی از بازیکنانی بود که بر خلاف شایعات خیلی زود با مدیران باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسید و قراردادی جدید امضاء کرد. ستاره سابق یوونتوس با ابراز خوشحالی از تداوم حضورش در تیم آلمانی بایرن مونیخ گفت: "من به تازگی قراردادم را تمدید کردم. قرارداد جدیدم هنوز شروع نشده است. اگر من تا سال 2027 قراردادم را تمدید کردم، به این دلیل است که واقعاً درگیر پروژه باشگاه هستم. اگر سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم، شاید به فکر رفتن به جای دیگری باشم!"

9404