خشم هواداران میلان از پیراهن جدید تیمشان: بدیمن و زشت!

خشم هواداران میلان از پیراهن جدید تیمشان: بدیمن و زشت!

پایگاه خبری فوتبالی - اسکوروپسکی دروازه بان لهستانی بولونیا نمایش درخشانی مقابل میلان داشت تا بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد و دو امتیاز از دست روسونری ها در سن سیرو بپرد.

به گزارش فوتبالی، میلان با وجود تساوی مقابل بلونیا صدرنشین ماند اما خطر رقبا را به صورت جدی حس می کند. میلان در مقابل بولونیا از پیراهن جدیدش استفاده کرد که طراحی این پیراهن با واکنش های زیادی همراه شد. در حقیقت برای طراحی این پیراهن از ترکیبی از پیراهن اول و دوم استفاده شده بود چرا که بخشی از پیراهن به رنگ قرمز و مشکی بود و بخش دیگری از پیراهن و جوراب و شورت به رنگ سفید بود.  پیراهن جدید روسونری ها با واکنش های منفی زیادی همراه شده است.

در حقیقت هواداران میلان که به دنبال شکستن طلسم یازده ساله و قهرمانی لیگ ایتالیا هستند، اصلا از این که تیمشان جام را از دست بدهد، خوشحال نخواهند بود. آنها نمی خواهند هیچ غفلتی را بپذیرند و برخی از هواداران خرافاتی این تیم نیز پیراهن جدید را عامل توقف تیمشان می دانند. یک هوادار نوشته است:" این یک پیراهن زشت بود درست مثل بازی تیم که زتش بود." و بسیاری از هواداران نیز این پیراهن را "مزخرف" و "وحشتناک" خوانده اند و آن را دلیلی بر بدشانسی می دانند.

4125