جمله جالب همسر مسی به لئو: اجازه بده بچه‌ها برنده شوند!

جمله جالب همسر مسی به لئو: اجازه بده بچه‌ها برنده شوند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی به حدی اهل رقابت است که حتی در بازی دستگرمی با بچه هایش در حیاط خانه اش هم نمی خواهد شکست بخورد!

به گزارش فوتبالی، اخیرا آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی ویدیویی منتشر کرده است که در این ویدیو از لئو می خواهد که سخت نگیرد و اجازه بدهد تا بچه هایش در بازی کردنشان در حیاط برنده شوند. در این ویدیو که در بخش استوری صفحه اینستاگرام آنتونلا منتشر شده، مسی در حال فوتبال بازی کردن با بچه هایش تیاگو 9 ساله، ماتئو 6 ساله و سیرو چهار ساله است. 

لیونل مسی

مسی 34 ساله در مقابل بچه هایش با بالاترین کیفیت ممکن بازی می کند. لئو فصل چندان جالبی در پاریس نداشته است چرا که در لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال حذف شد و در لیگ فرانسه نیز در فاصله هشت بازی به پایان فصل فقط سه گل به ثمر رسانده است اما به نظر می رسد که لئو قصد تلافی فصل بدش را در مقابل بچه هایش دارد و به همین خاطر در ویدیوی منتشر شده، توپ را با تمام وجود کنترل می کند و اجازه نمی دهد که بچه هایش توپ را از آنها بگیرند. مسی کمی بعد توپ را وارد دروازه کوچک در حیاط خانوادگی می کند و  بعد از آن بلافاصله به سمت دروازه خودش می رود تا مانع از دریافت گل شود. آنتونلا به نظر می رسد که از جدیت لئو در بازی کردن با بچه هایش راضی نیست و به همین خاطر در توضیح این ویدیو  نوشته است:"اجازه بده بچه ها برنده شوند!"

4125