بایرن مونیخ توسط زیر دریایی‌ها غافل‌گیر شد

بایرن مونیخ توسط زیر دریایی‌ها غافل‌گیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا کارش برای صعود به جمع 4 تیم سخت‌تر شود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ویارئال و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه دلا سرامیکا مقابل هم صف آرایی کردند. باواریایی‌ها در مرحله گذشته با حساب 8-2 در مجموع از سد سالزبورگ گذشتند و ویارئال نیز با نتیجه 4-1 مقابل یوونتوس به پیروزی رسید. 

در نیمه اول بایرن مونیخ بازی را هجومی‌تر آغاز کرد، اما این ویارئال بود که در دقیقه 8 آرنات دانجوما به گل رسید تا به یولین ناگلزمان و بایرنی‌ها شوک وارد شود. بعد از این گل بازی آرام شد، اما رفته رفته بایرن توانست کنترل بازی را در اختیار بگیرد و حملات خود را طرح ریزی کند. در دقیقه 41 ویارئال موفق شد خلاف جریان بازی یک گل دیگر بزند، اما این گل توسط VAR رد شد تا نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد. 

در نیمه دوم بایرن مونیخ مقتدرانه تیم برتر میدان بود و ویارئال دیگر نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. در این نیمه غول آلمانی چندین و چند بار در آستانه رسیدن به گل تساوی بود، اما در این شب شانس با آن‌ها یار نبود تا در نهایت آن‌ها متحمل شکست تلخ 1-0 در خانه ویارئال شوند. 

4416