توصیه عجیب کرگر به تن‌هاگ درباره کریستیانو رونالدو

توصیه عجیب کرگر به تن‌هاگ درباره کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، به اریک تن‌هاگ توصیه کرده است ک هدر تابستان امسال  کریستیانو رونالدو را از کنار بگذارد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، به اریک تن هاگ توصیه کرده است که کریستیانو رونالدو را در تابستان امسال از زمین خارج کند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در آستانه انتصاب تن‌هاگ به عنوان سرمربی بعدی خود هستند. جیمی کرگر درباره این انتخاب می‌گوید: "من فکر می کنم این تصمیم خوب و شجاعانه‌ای است. انتخاب آسان‌تر پوچتینو بود، زیرا او تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌است. اما آن‌ها به دنبال سرمربی‌ای رفته اند که اولین تجربه خود را در انگلیس خواهد داشت. بنابراین منظور من این است که او هدایت باشگاه بزرگی را برعهده ندارد و او را به‌عنوان مربی آینده‌دار می‌بینند. او برعکس پوچتینو «جدید و تازه‌نفس است»." 

کرگر اضافه کرد که تن‌هاگ ممکن است مجبور شود کریستیانو رونالدو و پُل پوگبا را از تیم خود کنار بگذارد.

مدافع سابق لیورپول گفت: "باید دید تن‌هاگ همراه با آژاکس چه نتایجی کسب کرده‌است. یک‌بار رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نحوه فوتبالی که بازی می‌کنند و عملکردشان در مرحله گروهی این فصل. آن‌ها حذف ناامیدکننده‌ای را در این فصل مقابل بنفیکا تجربه کردند، اما من فکر می کنم این انتخاب شجاعانه ای است زیرا بنظرم منچستریونایتد اکنون باید تصمیمات شجاعانه بگیرد. برخی از این تصمیم‌ها در مورد نیاز به بازیکنانی نظیر پوگبا و کریستیانو رونالدو است."

9719