واکنش الگری به خروج دیبالا در پایان فصل: فعلاً مهم نیست چه کسی می‌ماند یا می‌رود!

واکنش الگری به خروج دیبالا در پایان فصل: فعلاً مهم نیست چه کسی می‌ماند یا می‌رود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل کالیاری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از ديدار یوونتوس مقابل کالیاری در سری آ ایتالیا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره کالیاری؟

"روز همگی به خیر، بازی فردا پیچیدگی‌های خاص خود را خواهد داشت، کالیاری بعد از شکست سخت برابر اودینزه به مصاف ما خواهد آمد و می دانیم که همیشه رقابت به این تیم سخت است. آن‌ها تیمی فیزیکی و سخت هستند و در حفظ توپ مهارت خوبی دارند، بازی نمی تواند زیبا باشد و به نظر من نمی توان انتظار یک دیدار زیبا را داشت. با این حال، یک بازی تاکتیکی را شاهد خواهیم بود. ما باید بدانیم که چه می خواهیم و می دانیم که با چه تیمی با چه شرایطی روبرو خواهیم شد. سه امتیاز دیدار فردا بسیار مهم است، زیرا رم تنها پنج امتیاز از ما کمتر دارد. نیازی نیست که هدفمان را گم کنیم، ما باید در میان چهار تیم نخست قرار بگیریم."

 میانه میدان ― دو یا سه هافبک؟

"امروز آخرین تمرین را برگزار می کنیم تا شرایط همه بازیکنان را بسنجیم بعد در مورد آن فکر می کنیم. لوکاتلی برای چهار هفته غایب خواهد بود. موراتا و دی شیلیو محروم هستند و البته مصدوم دیگری که در دسترس نخواهند بود. آن‌چه که برای ما اهمیت دارد بازی فردا، سه امتیاز و عملکرد عالی و مناسبمان خواهد بود، باید سه امتیاز را کسب کنیم و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست."

واکنش؟

"در فوتبال فقط یک واکنش وجود دارد، انجام بازی بی نقص و عالی، تطبیق با مسابقه و روند دیدار، درک شرایط بازی. دیدار فردا نسبت به بازی با اینتر بسیار متفاوت خواهد بود. اگر فکر کنید که برابر کالیاری به راحتی برنده خواهید شد، به نظر من یک اشتباه بزرگ است. من هرگز موافق این ایده نبودم، من هرگز بازی آسانی را در فوتبال شاهد نبودم. ما برای دیدار فردا باید به شیوه خاص خودش آماده شویم. محیط و شرایط حریف را می شناسیم. باید به خوبی عمل کنیم و مسابقه را ببریم، به این مسئله می‌گویند واکنش، یعنی درست تمرین کردیم، به درستی از رقیب شناخت پیدا کردیم و حالا با روش صحیح وارد میدان شدیم و نتیجه گرفتیم. تیم از نظر بدنی در شرایط خوبی است و فردا نیز انتظار یک بازی خوب را داریم، هر چند که تأکید می کنم بیشتر به جنبه های روحی تیم بستگی دارد و در ادامه شرایط و آمادگی ذهنی تیم که باید در زمین با آن روبرو شویم."

جنبه های ذهنی؟

"هدف ما از ابتدای فصل بعد از از دست دادن امتیازهای مهم، ایستادن در میان چهار تیم برتر لیگ بود و هست. در حال حاضر ما در این جایگاه قرار داریم اما نمی توانیم رقبایی نظیر رم را فراموش کنیم. باید از نظر روانی و فشار روانی تغییراتی در تیم داشته باشیم. می دانیم که در دیدار مستقیم برابر رم نتیجه ما بهتر است اما نباید خودمان را به خطر بیندازیم و فاصله را کاهش دهیم. دیدار فردا و نتیجه آن بسیار مهم است."

ویارئال؟

"صحبت کردند در خصوص اتفاق هایی که رخ داده و تمام شده هیچ فایده ای ندارد. ما دو بازی خوب انجام دادیم در حالی که در بازی رفت انتقادهای بسیار زیادی از ما شد؛ ولی بازی ما بسیار خوب بود. ما موقعیت های بسیار زیادی را خلق و از آن‌ها کمترین بهره را بردیم و در پایان متحمل نتیجه ای شدیم که ما را از ادامه راه محروم کرد. از این تیم یک بازی دیدنی دیگری را شاهد بودیم و شکست بایرن مونیخ با بازی خوب آن‌ها طبیعی بود اما عملکرد ما برابر ویارئال خوب بود اما کافی نبود که حذف شدیم؛ زیرا نتیجه در برابر عملکرد مهم‌تر است. در هر رقابتی عملکرد بسیار مهم و تأثیرگذار است اما در پایان این نتیجه ای است که به دست می آورید، آن‌ها یک رقیب سخت و آزاردهنده هستند."

دیبالا؟

"یک ماه و نیم تلاش و کار همچنان ادامه خواهد داشت. ما اهدافی داریم که باید به آن‌ها دست یابیم. بازیکنان باید همگی در موقعیتی باشند که بتوانند سهم خود را برای تیم ایفا کنند و اطمینان حاصل کنند که برای تیم مفید و مؤثر هستند. ایستادن در میان چهار تیم برتر و صعود و برگزاری یک فینال در کوپا ایتالیا از اهداف مهم ماست. این اهداف ارزشمند تیم ماست صرف نظر از اين‌که چه کسی در پایان فصل می ماند یا می‌رود. بازیکنان زیادی در شرایط اتمام مهلت قراردادشان با باشگاه وجود دارند. ما در حال حاضر به نقل و انتقالات فکر نمی کنیم، زیرا در شرایط کنونی آن‌چه که ما نیاز داریم تمرکز است. باید از هدف دور نشویم، باید کار کنیم. این‌که چه چیزی بهتر است، چه بازیکنی بهتر است و مسائل این قبیل مرا اذیت می کند. اگر چنین پیش رویم تبدیل به تیمی می شویم که به تعریف بی فایده و ارائه بهانه راضی می‌شود."

بونوچی؟

"حالش خوب است ما باید بررسی کنیم که از ابتدا می تواند بازی کند یا بازی را از روی نیمکت خواهد دید."

9404