هشدار ستاره منچسترسیتی به یارانش پیش از تقابل حساس با لیورپول

هشدار ستاره منچسترسیتی به یارانش پیش از تقابل حساس با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی منچسترسیتی به هم تیمی‌هایش هشدار داد که آن‌ها باید مراقب ضد حملات مرگبار لیورپولی‌ها باشند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول از چهارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا در حال حاضر سیتیزن‌ها با 73 امتیاز در صدر جدول و قرمزهای بندر لیورپول با یک امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و این بازی می‌تواند سرنوشت قهرمانی در این فصل از لیگ برتر را رقم بزند.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، ایلکای گوندوگان هافبک سابق بروسیا دورتموند درخصوص این تقابل جذاب به دیلی میل گفت: "لیورپول در میان بهترین تیم‌های دنیا قرار دارد و اخیرا فرم بسیار خوبی داشته‌اند. این بازی در لیگ بسیار سخت خواهد بود. می‌خواهیم در مقابل هواداران‌مان آن‌ها را شکست دهیم. این بازی بین دو تیم تقریبا هم سطح است. نباید اشتباه کنیم. آن‌ها روی ضد حملات بسیار خطرناک و تاثیرگذار هستند. ما دوست داریم توپ را در اختیار داشته باشیم و اگر در این بین اشتباهی صورت بگیرد، لیورپول ما را تنبیه خواهد کرد. باید تمام حواس و تمرکزمان را جمع کنیم." 

4416