ستاره سابق یوونتوس در بازگشت به تورین: بوفون اولین دوستم بود

ستاره سابق یوونتوس در بازگشت به تورین: بوفون اولین دوستم بود

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت دوباره توز به تمرینات یوونتوس انرژی فوق العاده ای به یوونتوسی ها داد و حضور کوتاه مدت این بازیکن آرژانتینی باعث شد تا یک بار دیگر محبوبیت فوق العاده او در میان هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی یوونتوس ثابت شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه یوونتوس ایتالیا در روزهای اخیر بازدیدی از شهر تورین و تیم سابق خود داشته و با خبرنگاران رسانه‌ها نیز گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

درباره استادیوم آلیانز؟

"حس بسیار زیبایی بود، من یک تکه از قلبم را این‌جا گذاشتم. احساس فوق العاده ای است که توضیح آن دشوار است. پوشیدن پیراهن یوونتوس برای من عالی بود، مخصوصاً پوشیدن شماره 10 دل پیرو."

مهاجم آرژانتینی سابق بیانکونری ادامه داد:

"وقتی به یوونتوس آمدم، انتظار تیمی کاملاً متفاوت از آن‌چه تصور می کردم، داشتم؛ متوجه شدم که این باشگاه واقعاً بزرگ است. بلافاصله می دانستم که چرا هواداران به آن وابسته شده اند."

درباره اولین دوستت در یوونتوس؟

"بوفون، ما در رختکن همدیگر را دیدیم و او به من سلام کرد و گفت حالت خوب است؟ از روز اول احساسات کاملاً متفاوتی داشتم."

کارلوس توز در ادامه صحبت‌های خود گفت:

"جو در استادیوم آلیانز باورنکردنی بود. در اولین بازی، کونته به من گفت تو با تمام وجودت توپ اول را لمس می کنی، زیرا جو کل ورزشگاه را بالا می بری. جو این‌جا عالی بود."

درباره بهترین گل شما با یوونتوس؟

"انتخاب یکی از آن‌ها سخت است، اما اگر قرار بود گلی را انتخاب کنم، گلم به دورتموند را انتخاب می کنم، زیرا گل بسیار مهمی بود و همچنین گل مقابل پارما، چون پدرم در بین تماشاگران بود."

درباره بهترین دوستت در یوونتوس؟

"کل تیم بهترین دوست من بود، همه ما مسئولیت بسیار بزرگی داشتیم، عطش زیادی برای پیروزی داشتیم و این باعث می‌شد که همه در رختکن احساس راحتی کنند و این اتحاد در زمین معنا شد."

از زمانی که یوونتوس را ترک کردید چه چیزی را از دست داده اید؟

"محبتی که هواداران از روز اول به من نشان دادند، عشق و حمایت آن‌ها چیزی بود که به آن نیاز داشتم و در عوض همه چیز را برای آن‌ها دادم."

9404