مهاجم سری‌آ به 14 ماه حبس محکوم شد

مهاجم سری‌آ به 14 ماه حبس محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس شیاپاکاسه مهاجم ساسولو به علت اعتراف به قاچاق سلاح و در تملک داشتن آن به 14 ماه حبس محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، شیاپاکاسه که در رده های پایه تیم ملی اروگوئه عضویت دارد، در ژانویه در کشور خودش در حالی بازداشت شد که یک اسلحه 9 میلی متری را در خودرویش در اختیار داشت. وی مدعی شده بود که قصد داشته که این اسلحه را به دست یک هوادار تیم پنیارول پیش از بازی دربی مقابل ناسیونال برساند.

شیاپاکاسه د رزمان بازداشت شدنش به صورت قرضی از پنیارول به ساسولو رفته بود که ماموران پلیس این اسلحه را در کت وی پیدا کرده اند.این بازیکن پس از اقرار به جرمش، با مقامات به توافق رسیده است تا اجازه بدهند که شش ماه از دوران حبسش را در حبس خانگی در خانه والدینش سپری کند. شیاپاکاسه پس از این شش ماه باید هفته ای چهار ساعت خدمات اجتماعی انجام بدهد و باید به صورت مداوم و هفتگی در ایستگاه پلیس حاضر شود و خودش را معرفی کند.

نیکولاس به مدت دو ماه و دوازده روز در بازداشتگاه بوده است که این مدت از دوران حبس وی کاسته خواهد شد. این بازیکن هنوز یک سال دیگر با ساسولو قرارداد داشت  اما دیگر نمی تواند به این تیم برگردد و فعلا قرار است که با تیمه "ال تانکه سیلی" در لیگ دسته سه اروگوئه تمرین کند.

4125