پاداش مالک تیم انگلیسی به 500 هوادار: سفر به آنتالیا

پاداش مالک تیم انگلیسی به 500 هوادار: سفر به آنتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - آجون ایلیچالی مالک ترکیه ای باشگاه هال سیتی اعلام کرد که در پایان فصل 500 هوادار را برای تعطیلات به کشورش می برد!

به گزارش فوتبالی، هال سیتی پس از قهرمانی در لیگ یک انگلیس (لیگ دسته سه) در فصل 20-2021 در حال حاضر در رده بیستم چمپیونشیپ (لیگ دسته دو) قرار دارد اما به نظر می رسد که حداقل یک فصل دیگر در لیگ دسته دو بمانند. حالا ایلیچالی که در ماه ژانویه سهام هال سیتی را خریده، تصمیم گرفته است که به شکل جالبی از حمایت هواداران تیمش تشکر کند.

ایلیچالی روز پنجشنبه در یک مراسم هواداری حاضر شد و به هواداران گفت که قرار است که به 500 نفر از آنها هدیه بدهد وآنها را به یک سفر تابستانی جذاب به هتلی پنج ساله در شهر آنتالیای ترکیه ببرد. هوادارانی که در بیشترین بازیهای ممکن حضور داشته باشند، در اولویت هستند و قرعه کشی هم انجام خواهد شد و البته برخی نیازمندان هم با حضور در این  تور مورد حمایت قرار خواهند گرفت. ایلیچالی گفته است:" به این فکر کردم که چه کاری انجام بدهم که هواداران حس متفاوتی داشته باشند. می خواهم که هوادار هال سیتی بودن یک مزیت و افتخار باشد.  پروازی چارتر را از فرودگاه هامبرساید به آنتالیا آماده خواهیم کرد و هواداران می توانند پنج روز در هتل پنج ستاره بمانند. می خواهیم از با هم بودن لذت ببریم. "

4125