عادت عجیب هافبک چلسی حین بازیها: صاف کردن موهایش!

عادت عجیب هافبک چلسی حین بازیها: صاف کردن موهایش!

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت هافبک چلسی با نیش و کنایه های کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد چرا که اخیرا این عادت را پیدا کرده که در حین بازیها موهایش را صاف کند!

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی تصمیم گرفته است که این روزها مدل موی بسیاری بلندتری را در مقایسه با روزهای آغازین خود در چلسی داشته باشد چرا که در ان زمان مدل موی بسیار کوتاه تری را داشت. مونت  در جریان بازیهای اخیر بارها دستانش را به درون موهایش می برد و سعی می کند که موهای خود را صاف کند که این مسئله با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

یک کاربر توییتری به شوخی نوشته است که مونت باید به جای توپ طلای 2022 جایزه "آرایشگاه طلایی 2022" را کسب کند.یکی از تصاویری که از هافبک تیم لندنی وایرال شده مربوط به شکست چلسی در استمفوردبریج مقابل رئال با نتیجه سه بر یک است که در دو لحظه از بازی، هافبک تیم ملی انگلیس در حال صاف کردن موهایش است. 

در یکی از این صحنه ها در زمانی که لوکاکو به سمت دروازه رئال سر می زند، مونت در حال صاف کردن موهایش است و به او نگاه می کند. در صحنه ای دیگر در زمانی که توپ در سمت مونت است، این بازیکن از جریان بازی خارج شده و در حال درست کردن موهایش است. 

مونت در این فصل در 43 بازی خود هشت گل زده است و یک گل با رکورد فصل گذشته اش فاصله دارد اما به طور کلی به خوبی فصل قبل نبوده است.

4125