گزینه محبوب مدیران یوونتوس برای جایگزینی الگری لو رفت

گزینه محبوب مدیران یوونتوس برای جایگزینی الگری لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت مکس آلگری به یوونتوس تاکنون مطابق انتظارها پیش نرفته و بیانکونری با وجود تقویت تیم متحمل شکست‌های شرم‌آوری شده است.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت تودوفیچاجز، مدیریت باشگاه یوونتوس و شخص آندره آ آنیلی، ماسیمیلیانو آلگری را با هدف دست‌یابی به موفقیت دوباره به این تیم بازگرداندند؛ چون نسبت به موفقیت آندره آ پیرلو مطمئن نبودند. ولی اکنون عملکرد بانوی پیر در این فصل بدتر از دو فصل قبل بوده و انگشت اتهام این ناکامی‌ها و عدم موفقیت‌ها تنها به سمت آنیلی و شخص مکس الگری بازمی‌گردد.

 طبق گزارش خبرنگار این رسانه، مدیریت بیانکونری قصد دارد به دلیل کسب نتایج ضعیف در پایان فصل ماسیمیلیانو آلگری را از هدایت تیم کنار بگذارد و گزینه محبوب آن‌ها برای تصدی این جایگاه، اسطوره فرانسوی باشگاه تورینی یعنی زین‌الدین زیدان می‌باشد و مدیران یوونتوس از حالا تماس‌هایی با اطرافیان این سرمربی برقرار کرده‌اند.

البته چندین باشگاه از جمله پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز به جذب و در اختيار گرفتن زین‌الدین زیدان علاقه دارند ولی یوونتوس شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این سرمربی فرانسوی دارد؛ زیرا هم اسطوره و بازیکن سابق این باشگاه ایتالیایی محسوب می‌شود و هم پیش‌تر از این نیز از علاقه خود برای هدایت بیانکونری صحبت کرده بود.

با این اوصاف، باید منتظر پایان رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا ماند و دید که واکنش مدیران باشگاه یوونتوس به عملکرد مکس آلگری به چه ترتیب خواهد بود و حضور دوباره زین‌الدین زیدان، این‌بار به عنوان نفر نخست کادر فنی روی نیمکت بیانکونری در تورین تا چه اندازه می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد.

9404