توصیه جالب به کیلیان امباپه توسط اسطوره باشگاه چلسی

توصیه جالب به کیلیان امباپه توسط اسطوره باشگاه چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ساعل عاجی سابق چلسی و مارسی، توصیه جالبی را برای فوق‌ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی دارد.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دروگبا، اسطوره باشگاه چلسی، از کیلیان امباپه خواسته است که به یک رهبر در زمین تبدیل شود. این بازیکن فرانسوی برای پاریسن ژرمن در این فصل فرم فوق‌العاده‌ای داشته‌است، اما آینده او در این باشگاه کاملا نامشخص است.

دروگبا در مصاحبه‌ی که اخیرا انجام داده، امباپه را جزو بهترین بازیکنان حال‌حاضر جهان دانسته و متعقد است که این فوق‌ستاره خط‌حمله تیم ملی فرانسه باید روحیه رهبری خود در مستطیل سبز را ارتقا دهد.

دروگبا گفت: "من فکر می‌کنم که او بدون شک در بین بهترین‌های جهان قرار دارد. او بازیکنی است که تمام باشگاه‌ها آرزوی داشتن او را دارند تا تفاوت‌ها را رقم بزند. از ابتدای فصل، این امباپه است که پی‌اس‌جی را پیش می‌برد. چه کسی کیلیان امباپه را در تیمش نمی‌خواهد؟"

مهاجم سابق چلسی ادامه داد: "مهم نیست که او چه باشگاهی را انتخاب می‌کند، بلکه چیزی که ضروری است یادگیری رهبری در زمین برای اوست. ما امسال دیدیم که او تمایل دارد این رهبری را به‌دست گیرد. هر کجا که باشد، این را همراه خود خواهد داشت."

دروگبا یکی از بازیکنان اسطوره‌ای باشگاه چلسی و جز بهترین گلزنان تاریخ آن‌هاست. مهاجم ساحل عاجی تاثیر قابل توجهی در قهرمانی آبی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا سال 2012 داشت.

9719