واکنش کاپیتان ليورپول به عدم پیروزی تیمش مقابل سیتی: بازی شلخته!

واکنش کاپیتان ليورپول به عدم پیروزی تیمش مقابل سیتی: بازی شلخته!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان انگلیسی قرمزهای آنفیلد بعد از تساوی شب گذشته تیمش مقابل سیتیزن‌ها با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و شبکه اسکای اسپورتس، جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی فوتبال انگلستان و کاپیتان و ستاره خط میانی باشگاه ليورپول بعد از کسب نتیجه تساوی شب گذشته ليورپول برابر منچستر سیتی در اتحاد، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین صحبت‌های هندرسون در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"بازی با سیتی، بازی پرفشاری بود و می‌دانستیم که این‌چنین هم می‌شود. سیتی تیمی فوق‌العاده است! قطعاً در این بازی برد می‌خواستیم اما حداقلش این است که نباختیم. این پایان دنیا نیست و هم‌چنان در کورس قهرمانی هستیم."

"در آغاز بازی، ابتدا خوب شروع کردیم اما کمی شلخته بودیم. می‌دانستیم که قرار است تحت فشار قرار بگیریم؛ آن‌ها تیمی فوق‌العاده هستند اما وقتی که خودمان را پیدا کردیم، برای آن‌ها مشکل ایجاد کردیم."

"درباره بازگشتمان به بازی، باید بگویم که شخصیت زیادی برای بازگشت به بازی نشان دادیم؛ در چنین مواقعی، باید مثبت بمانید و روحیه خودتان را از دست ندهید."

"در ارتباط با ادامه مسابقات و سرنوشت انتهای فصل، باید منتظر باشیم و ببینیم که چه خواهد شد. قطعاً آن‌ها از بازی‌های باقی مانده خود، امتیازات زیادی از دست نخواهند داد و ما نیز این موضوع را می‌دانیم؛ بنابراین فقط باید روی بازی‌های بعدی تیم خودمان تمرکز کنیم و در آن‌ها را به پیروزی و کسب سه امتیازها دست یابیم."

9404