حمایت کامل باشگاه مونیخی از ناگلزمان حتی در صورت حذف!/ چرا بایرنی‌ها از او نمی‌گذرند؟

حمایت کامل باشگاه مونیخی از ناگلزمان حتی در صورت حذف!/ چرا بایرنی‌ها از او نمی‌گذرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که صرف نظر از کسب هر نتیجه ای برابر ویارئال، مدیران بایرن به حمایت خود از سرمربی جوانشان ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sport1، یولیان ناگلزمان حتی در صورت حذف برابر ویارئال اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم با خطر اخراج روبرو نیست و حمایت مدیران باواریایی‌ها را خواهد داشت.

یولیان ناگلزمان فصل پر فراز و نشیبی را در بایرن مونیخ سپری می کند. با وجود اختلاف 9 امتیازی در صدر و شکستن رکورد گل های زده تیم هانسی فلیک و البته نتایج مناسب در دور گروهی لیگ قهرمانان، ناگلزمان تحقیر 5 گله در جام حذفی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ را نیز در کارنامه اش دارد و تیم او پس از سیزده سال در دیدار با آگزبورگ نتوانست در نیمه اول هیچ شوت در چهارچوبی ثبت کند.

با تمام این نکات مثبت و منفی، این سرمربی جوان با وجود رخداد هر نتیجه‌ای، همچنان سرمربی بایرن مونیخ خواهد ماند. جدای از سن پایین و فصل اولی بودن یولیان ناگلزمان در مونیخ، مدیران می دانند که مشکلات عمیق زیادی در بایرن مونیخ وجود دارد و اسکواد تیم نیز قدرت و کیفیت کمتری به نسبت فصل سه‌گانه دارد.

همچنین می توان گفت در اتفاقی نادر، بایرن مونیخ در راستای درخواست سرمربی اش به دنبال جذب نفرات می باشد تا یولیان ناگلزمان بتواند سیستم سه دفاعه مد نظرش را برای فصل بعد پیاده نماید. از این رو در صورت عدم موفقیت بایرن مونیخ در فصول آینده، این حمایت همه جانبه ممکن است در سال های بعدی برای ناگلزمان وجود نداشته باشد.

9404