عکس؛ ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در دوی ماراتن

عکس؛ ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در دوی ماراتن

پایگاه خبری فوتبالی - آرین روبن مهاجم سابق بایرن مونیخ و رئال مادرید اولین ماراتن دوران زندگی خود را با رکوردی فوق العاده به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، روبن 38 ساله که در ژولای گذشته پس از بازگشت به تیم کودکی اش خرونینخن برای دومین بار در دوران فوتبالش بازنشسته شد. اسطوره فوتبال هلند البته فقط هفت بازی در این تیم داشت چرا که به علت مصدومیت نتوانست زیاد بازی کند.

روبن

البته روبن ترجیح می دهد که همچنان ورزش کند و یکشنبه در ماراتن روتردام شرکت کرد و بدین ترتیب هواداران که سالها شوتهای آرین با پای چپ بی نظیرش را دیده بودند، این بار او را در دوی ماراتن دیدند.

روبن که در دوران فوتبالش به سرعت بالایش شناخته می شد، مسافت 26.2 مایل را در مدت 13 ساعت و 40 ثانیه طی کرد. روبن در کنار اربن ونمارس  ستاره سابق اسکیت سرعت هلند می دوید که در دوران کاری خود سه رکورد ثبت کرده است. روبن که در هلند، لیگ، اسپانیا و آلمان به قهرمانی لیگ رسیده، به رکورد  7.32 دقیقه به ازای هر مایل رسید. روبن در پایان مسابقه گفت:" این یک جنگ واقعی بود. بامزه نبود، حقیقتا بامزه نبود. من تلاش خودم را کردم  و این برای من یک نبرد واقی بود. حضور تماشاگران خیلی کمک کرد. از همه ممنونم. در ابتدا کمی نگران زمان بودم اما در نهایت آن را رها کردم و فقط به زنده ماندن فکر می کردم. "

4125