پدیده برزیلی گزینه جدید بارسلونا در خط دفاعی

پدیده برزیلی گزینه جدید بارسلونا در خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به برنامه ریزی خود برای ترکیبش در فصل آینده نگاه می کند. یکی از اولویت های جدی مدیران بارسا تقویت تیمشان در  خط دفاعی است.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو به تمدید با بارسلونا نزدیک شده و انتقال کریستنسن از چلسی نهایی شده و از سویی اومتیتی و لنگله در مسیر جدایی قرار دارند. اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا فعلا برنامه ای برای خرید تابستان ندارد مگر آن که فرصت خوبی نصیبشان شود. یکی از گزینه های بارسا خرید گابریل ماگالیائش از آرسنال است. لندنی ها به دنبال درآمدزایی از فروش وی هستند و از سویی بارسا در نظر دارد که با استفاده از بازیکنانی نظیر نتو، ممفیس و ریکی پوچ قیمت را کاهش بدهد. در حقیقت سه بازیکن مذکور در لیست مازاد بارسا هستند و کاتالان ها در تابستان هر سه نفرشان را در لیست فروش گذاشته اند.

ماگالیائش در این فصل 31 بازی و 2620 دقیقه در آرسنال داشته که توانسته سه گل هم به ثمر برساند. بازیکن برزیلی با 25 میلیون یورو از لیل به آرسنال ملحق شده که حالا حضور در نیوکمپ می تواند گام مهمی در دوران فوتبالش بود هر چند که مشخص نیست که آیا کاتالان ها شانسی برای نهایی کردن انتقال دارند یا نه.قیمت وی در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یوروست.

4125