پاقدم طرفداران برای سپاهان خوب بود(عکس)

پاقدم طرفداران برای سپاهان خوب بود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد سپاهان و شهرداری سیرجان در لیگ برتر بانوان چند مهمان ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال بانوان سپاهان که در لیگ برتر بانوان حضور دارد شب گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان شهرداری سیرجان بود و توانست حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد تا اولین شکست فصل تیم سیرجانی را رقم بزنند.

اما یکی از نکات ویژه این بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید، حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه نقش جهان بود که با حضور روی سکوهای این ورزشگاه، تیم محبوبشان را تشویق کردند.

 بانوان اصفهانی در حالی به ورزشگاه رفتند که بحث حضور زنان و ورود آنها به ورزشگاه‌های ایران در یک ماه گذشته به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های ورزشی تبدیل شده است و پس از عدم ورود زنان به ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد برای بازی تیم ملی مقابل لبنان این موضوع بیش از پیش مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

حضور این تعداد از  بانوان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان آن هم در ساعات پایانی شب که مسابقات بعد از افطار در ماه رمضان برگزار می‌شود نشان از علاقه بیش از حد آنها به فوتبال است و امیدوار هستند که با فراهم شدن زیرساخت در ورزشگاه‌های ایران بتوانند لیگ برتر و بازی‌های ملی را که فیفا تاکید ویژه‌ای روی حضور آنها دارد بدون دغدغه از نزدیک نظاره کنند.

عکس‌ها از زهرا شکیبا

7655