چرا سیمئونه در وقت اضافه مقابل منچسترسیتی کف می‌زد؟

چرا سیمئونه در وقت اضافه مقابل منچسترسیتی کف می‌زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو پابلو سیمئونه مربی همیشه جنجالی آرژانتینی، در دقایق پایانی بازی اتلتیکومادرید و منچسترسیتی و در زمانی که بازیکنان تیم گواردیولا مدام خودشان را روی زمین می انداختند تا وقت کشی کنند، با کف زدن واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، کف زدن سیمئونه به هواداران اتلتیکو نیز سرایت کرد و زمانی که ادرسون و بقیه بازیکنان منچسترسیتی برای اتلاف وقت روی زمین می افتادند، کل ورزشگاه برای نشان دادن اعتراض خود یک صدا کف می زدند.

البته سیمئونه در پایان بازی سعی کرد که کنایه آمیز بودن کف زدنش را رد کند و با لبخند به سوال خبرنگاران در این جواب داد:"من؟ نه، خواهش می کنم! هواداران را تشویق کردم چرا که به تلاش این تیم احترام می گذاشتند. چطور نمی توانم چنین رفتارهایی را از جانب هواداران مورد تقدیر قرار بدهم؟"

منچسترسیتی هر طور که شده با تساوی بدون گل در زمین اتلتیکو توانست به نیمه نهایی برسد و حریف رئال مادرید شود. تیم گواردیولا بر خلاف بازی رفت که تیم غالب میدان بود، در واندا متروپولیتانو کاملا دچار مشکل شده بود چرا که اتلتیکو همه تلاش خود را برای زدن گل تساوی و کشاندن بازی به وقت اضافه داشت. حالا گواردیولا همه تلاش خود را می کند تا طلسم ناکامی های منچسترسیتی در اروپا را بشکند.

4125