رکورد ویژه گواردیولا بالاتر از آنچلوتی و مورینیو

رکورد ویژه گواردیولا بالاتر از آنچلوتی و مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا در این فصل هم به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسید و اکنون باید دید که شاگردان پپ گواردیولا در بازی مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها، منچسترسیتی شب گذشته موفق شد با تساوی بدون گل در ورزشگاه واندا متروپولیتانو از سد اتلتیکو مادرید عبور کند و به مرحله بعد برسد. علت این قضیه پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت بود.

این نهمین باری است که پپ گواردیولا موفق می شود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. هیچکس به عنوان سرمربی نتوانسته است 9 بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و اکنون گواردیولا این رکورد را به نام خود ثبت کرد. پپ 2 بار با منچسترسیتی، 3 بار با بایرن مونیخ و 4 بار با بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

پس از گواردیولا، مورینیو و آنچلوتی قرار دارند که هر کدام 8 بار به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند. آنچلوتی با رسیدن به نیمه نهایی امسال به تعداد 8 نیمه نهایی رسیده است و باید با گواردیولا روبرو شود.

1470