واکنش مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به حذف از لیگ اروپا و شرایط عجیب نیوکمپ

واکنش مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به حذف از لیگ اروپا و شرایط عجیب نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در واکنش به اتفاقات دیدار شب گذشته تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرده و ضمن آن، از وضعیت عجیب هواداران آلمانی و تعدادشان در استادیوم خانگی بارسلونایی‌ها یعنی نیوکمپ به شدت اظهار تعجب کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و ستاره خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا در خصوص بازی شب گذشته تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت آلمان که منجر به باخت خانگی و حذف کاتالان‌ها از لیگ اروپا شد، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کوتاهی انجام داد. صحبت‌های آرائوخو درباره این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

"بارسلونا از لیگ اروپا حذف شد؛ شرم‌آور است که در این بازی باختیم. با وجود نتیجه، بازی خوبی انجام دادیم ولی آن ها در زمان‌های درستی گل زدند. آن ها سه حمله داشتند و هر سه را تبدیل به گل کردند. باید در حمله کردن دقت و حوصله بیشتری به خرج می‌دادیم و باید روی جزئیات بیشتر کار می‌کردیم. مایه شرمساری است چون باید صعود می‌کردیم."

"درباره هواداران و وضعیت عجیب استادیوم نیوکمپ، این‌که تعداد خیلی زیادی از هواداران آلمانی را در ورزشگاه دیدم، شگفت زده شدم. مدیران بارسلونا باید به این موضوع رسیدگی کنند."

"درباره باخت خانگی و حذف تیم از رقابت‌های لیگ اروپا، باید بگویم که این یک شکست واقعی برای ما بود؛ چون ما خواهان قهرمانی در لیگ اروپا بودیم. ولی باید سرمان را بالا بگیریم؛ چون لیگ هنوز باقی مانده است و فصل بعدی مطمئنا فصل زیبایی برای ما خواهد بود."

9404