مصاحبه جذاب بوفون: جدایی دیبالا؟/ عاشق زلاتان 40 ساله‌ام!

مصاحبه جذاب بوفون: جدایی دیبالا؟/ عاشق زلاتان 40 ساله‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان افسانه‌ای و کاپیتان سابق آتزوری و بیانکونری در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان پرآوازه سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و کاپیتان پر افتخار باشگاه یوونتوس که هم اکنون نیز در تیم پارما در سری بی فوتبال ایتالیا مشغول بازی کردن و گذراندن سال‌های پایانی دوران بازی حرفه‌ای خود می‌باشد، در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است که مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های بوفون در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"دیبالا!؟ فکرش را نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد، اما یوونتوس مستقیما به او گفت که در پروژه تیم نیست و دلیل خروج او از باشگاه نیز همین است. قطعاً دیبالا مشکل فنی ندارد. پائولو می‌تواند کارهای بزرگی در باشگاه دیگری انجام بدهد. "

"مهاجمین!؟ ولاهوویچ از نظر جسمی کیفیت و قدرت برتر است. من عاشق زاپاتا، لائوتارو و زلاتانِ ۴۰ ساله هستم."

"آلگری!؟ نتایج و عملکرد تیم می‌گویند که داریم پیشرفت می‌کنیم."

"لیگ!؟ این فصل شاهد رقابت زیبایی هستیم. معمولاً یک تیم مسلّط بود بر سایر رقبا؛ امسال اینتر تیم مسلط به نظر می‌رسید اما پس از فرار و نشیب‌های زیاد؛ با برد در دربی ایتالیا خودشان را به عنوان مدعی اصلی معرفی کردند."

"بازی تا چهل و شش سالگی!؟ پارما به من اعتماد به نفس داده است؛ هر روز یک امتحان مهم برای من است."

"ادامه!؟ هرگز نمی‌خواستم تکراری باشم و این برای من خسته‌کننده است. فکر می‌کنم که دیگران برای شما محدودیت‌هایی قائل می‌شوند و شما باید از آن‌ها پیروی کنید."

"دعوت به تیم ملی!؟ فکر نمی‌کنم که دعوت بشوم. حس می‌کنم شایستگی حضور در تیم ملی را دارم اما ارزیابی‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها احترام بگذاریم."

9404