نقش زهاوی در تیره و تار شدن روابط بایرن‌مونیخ و لواندوفسکی

نقش زهاوی در تیره و تار شدن روابط بایرن‌مونیخ و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - سران بایرن مونیخ هیچ گاه رابطه خوبی با ایجنت ستاره لهستانی نداشته اند و به نظر می رسد که همانند داستان داوید آلابا، پینی زهاوی این بار نیز به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، شایعات در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ روز به روز در حال افزایش است و حتی خبر توافق شخصی او با بارسلونا نیز منتشر شده است. باواریایی ها در حالی که چند ماه تا پایان فصل مانده، هنوز هیچ اقدامی برای انجام مذاکرات با روبرت لواندوفسکی نکرده اند، حرکتی که باعث ناراحتی لواندوفسکی و اذعان غیر مستقیم او نیز شده است.

به گزارش بیلد، باواریایی ها در مقطعی به صورت جدی به جذب ارلینگ هالند می اندیشیدند و اکنون که احتمال خرید او از بروسیا دورتموند کمرنگ شده، سران بایرن مونیخ در موقعیت بدی برای شروع مذاکرات با لواندوفسکی قرار گرفته‌اند. روبرت لواندوفسکی مدت زیادی منتظر سیگنال بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد ماند اما مدیران باواریایی‌ها در جریان مذاکرات برای جذب بازیکنان آژاکس آمستردام هلند، با مینو رایولا در مورد احتمال جذب و به خدمت گرفتن ارلینگ هالند نیز صحبت کردند.

این فرصت ویژه ای برای پینی زهاوی ایجاد کرده تا مدیران بایرن مونیخ و بازیکنش را رو در روی هم قرار داده و داستان داوید آلابا را برای روبرت لواندوفسکی تکرار کند. در طول فصل گذشته پینی زهاوی این احساس را در داوید آلابا ایجاد کرد که بایرن لزوماً او را نمی خواهد و برای بازیکنان دیگرش ارزش بیشتری قائل است. به ادعای خبرنگار نشریه بیلد، پینی زهاوی اکنون با میان آوردن نام هالند، با روبرت لواندوفسکی نیز همین کار را می کند.

این که در بین باشگاه های خواهان روبرت لواندوفسکی نام بارسلونا بیشتر شنیده می شود، خود گواهی بر این موضوع است؛ چرا که رئیس باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا، رابطه بسیار خوبی با پینی زهاوی دارد.

گزینه دیگر زهاوی پاری سن ژرمن است و در صورت خروج کیلیان امباپه، او به دنبال انتقال روبرت لواندوفسکی به تیم پاریسی خواهد بود.

9404