ادعای برخی منابع خبری اروپا: باشگاه میلان ایتالیا در آستانه فروش قرار دارد

ادعای برخی منابع خبری اروپا: باشگاه میلان ایتالیا در آستانه فروش قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - صندوق مالی بحرینی تحت عنوان 'این‌وست‌کورپ' در آستانه تکمیل خرید باشگاه میلان ایتالیا به ارزش یک میلیارد یورو قرار دارد و این در حالی است که تا این لحظه هیچ یک از اعضای الیوت بیانیه ای در این رابطه منتشر نکرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برخی رسانه‌های اروپایی، داستان از جایی شروع شد که نشریه اکیپ چاپ فرانسه در گزارش صبح امروز خود مدعی شد که یوفا در حال تحقیق بر روی رابطه مشکوک میان الیوت، مالک آمریکایی میلان و باشگاه فرانسوی لیل می باشد که در گذشته به صورت رسمی بخشی از سهام آن در مالکیت الیوت قرار داشته است. 

منابع مختلفی در حال نشر دادن این موضوع هستند. بلومبرگ چنین مدعی شده است که هیچ نماینده ای از سوی این‌وست‌کورپ و یا الیوت حاضر به مصاحبه یا اعلام نظر نشده اند اما گفته شده که افراد نزدیک به این داستان تأیید کرده اند که مذاکرات بر سر فروش 1.1 میلیارد دلاری یا تقریباً معادل با رقم یک میلیارد یورویی در جریان است.

یک منبع نزدیک دیگر به خبرگزاری رویترز نیز چنین گفته است که عملیات در حال تکمیل شدن است و همچنین تأکید کرده است که در صورتی که خبرنگاری از رویترز با نمایندگان هر دو طرف تماس برقرار کند، پاسخی دریافت نخواهند کرد.

در حالی که رسانه های ایتالیایی به صورت گسترده به این موضوع نپرداخته اند، خبرگزاری های دیگر به معرفی این کمپانی بحرینی پرداخته اند که در ابوظبی قرار دارد. این شرکت سرمایه گذاری همچنین رابطه بسیار نزدیکی با دولت امارات داشته و حامی آن ها با ارزشی حدود دویست و چهل میلیارد دلار برآورد شده است.

9404