اینتر جایگاهش را از میلان پس گرفت

اینتر جایگاهش را از میلان پس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل اسپتزیا با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و با 69 امتیاز به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، جمعه شب تیم‌های اسپتزیا و اینتر از ساعت 21:30 به وقت تهران مقابل هم به میدان رفتند. این بازی برای نراتزوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چون آن‌ها برای بازگشت به صدر جدول پس از چند هفته، باید سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند. در آن سو اسپتزیا با 33 امتیاز در رده پانزدهم قرار داشت. 

در نیمه اول بازی آرام و محتاطانه از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد و از دقیقه 25 به بعد اینتر بالاخره موج اول حملاتش را آغاز کرد و در دقیقه 31 مارسلو بروزوویچ با پاس دنیلو دی‌آمبروزیو، دروازه میزبان را باز کرد تا اینتر در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود. 

در نیمه دوم اسپتزیا بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه سمیر هندانوویچ را باز کند، اما از این فرصت بهره‌ای نبردند تا در دقیقه 73 لوتارو مارتینز آرژانتینی اختلاف را دو برابر کند. در دقیقه 88 گیلی مگیوره یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این پایان کار در این بازی نبود و الکسیس سانچز در دقیقه 90+4 گل سوم را برای نراتزوری وارد دروازه اسپتزیا کرد.

4416