درآمد قابل توجه بارسلونا از فروش بلیط به فرانکفورتی‌ها

درآمد قابل توجه بارسلونا از فروش بلیط به فرانکفورتی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - النا فورت نایب رئیس باشگاه بارسلونا تائید کرد که این باشگاه حدود 3 میلیون یورو از طریق فروش بلیط به هواداران اینتراخت فرانکفورت درآمد زایی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دو تیم بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده آلمان موفق شد به پیروزی باورنکردنی 3-2 مقابل کاتالان‌ها دست پیدا کند. اما این تنها نکته عجیب این بازی نبود، بلکه عجیب‌ترین نکته، حضور 30 هزار هواداران فرانکفورتی در استادیوم بود، در حالی که فقط 5 هزار هوادار آلمانی می‌توانستند در نیوکمپ باشند. 

به نقل از مارکا، این مسئله توجه تمامی خبرگزاری و رسانه‌های دنیا را به خود جلب کرده و حالا بارسلونا نیز تحقیق‌های خودش را برای روشن کردن حقیقت آغاز کرده است. با این حال النا فورت نایب رئیس بارسلونا گفت: "باشگاه بارسلونا به خاطر فروش بلیط‌ها حدود 3 میلیون یورو درآمد زایی کرده، اما ما باید چشمان خود را باز کنیم. من برای تمامی اتفاقاتی که روز پنج شنبه در نیوکمپ افتاد، احساس شرمندگی می‌کنم."

چند روز قبل بازی بلیط‌های بازی به طرز قابل توجهی به فروش رسید و بارسلونا فکر می‌کرد که هواداران خودی برای حمایت از باشگاه می‌خواهند به باشگاه بیایند، اما این هواداران فرانکفورت بودند که این بلیط‌ها را خریداری کردند. 

4416