اعظم آخوندی: در فوتسال تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است/ نتیجه هفت ماه زحمت را دیدیم

اعظم آخوندی: در فوتسال تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است/ نتیجه هفت ماه زحمت را دیدیم

پایگاه خبری فوتبالی-دروازه‌بان تیم فوتسال زنان پیکان پس از کلیین شیت در دیدار برگشت و قهرمانی با خودروسازان، گفت که برای رسیدن به جام قهرمانی لحظه شماری کرده است.

به گزارش فوتبالی، در بازی برگشت لیگ برتر فوتسال زنان ایران، پیکان تهران در کرج توانست با یک گل نصر فردیس را شکست دهد و در مجموع با نتیجه دو بر یک قهرمان این تورنمنت شود.

این نتیجه درحالی رقم خورد که هردو دروازه‌بان در کم گل بودن دو بازی نقش اول را ایفا کردند و اعظم آخوندی و فرزانه توسلی دو بازی بسیار درخشان و به یاد ماندنی از خود بجا گذاشتند.

اعظم آخوندی در پایان این بازی و کسب عنوان قهرمانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فقط خداراشکر می‌کنم. از اول فصل و شروع این تورنمنت کادرفنی و همه بازیکنان به قدری زحمت کشیدند که حد و حصاب ندارد. به همه خسته نباشید می‌گویم و بالاخره مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

دروازه‌بان خوش نقش تیم پیکان درخصوص عملکرد بازیکنان نصر فردیس، خاطرنشان کرد: تیم حریف عالی بازی کرد. اما فوتسال همین است و گاهی نتیجه به طرز دیگری رقم می‌خورد. به بازیکنان تیم مقابل خسته نباشید می‌گویم و معتقدم هیچ چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود.

او درخصوص پیش‌بینی اش از قهرمان شدن در روزهای نخست تشکیل تیم پیکان، عنوان کرد: از اول فصل یکدل بودیم و همه برای امروز تلاش می‌کردند. حدود 7 ماه است که واقعاً می‌جنگیم و شکرخدا نتیجه‌اش را هم گرفتیم.

آخوندی درخصوص فشار زیادی روی دروازه دو تیم و نقش گلرها نیز، تصریح کرد: خانم توسلی در دروازه نصر فردیس خیلی واکنش‌های خوبی داشت و نفرات مقابل خیلی خوب بازی می‌کردند.

دروازه‌بان پیکان در ادامه افزود: بازیکنان ما نیز به خوبی دفاع کردند و در فوتسال تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد بود.

1377