تمرینات پرسپولیس کماکان بدون حضور لک

تمرینات پرسپولیس کماکان بدون حضور لک

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان مغضوب پرسپولیس همچنان در تمرینات این تیم حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، کادر فنی پرسپولیس که بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک و کنار رفتن از جام حذفی 5 روز تمرینات را تعطیل کرده بود، دیروز و از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی برای بازی با پیکان تمریناتش را آغاز کرد.

تمرین پرسپولیس علاوه بر وحید امیری یک غایب دیگر داشت و آن کسی نبود جز دروازه‌بان شماره 81 این تیم حامد لک. در حالی که گفته می‌شد احتمالاً حامد لک بعد از بازی با آلومینیوم به جمع همبازیانش باز خواهد گشت اما این اتفاق نه دیروز رخ داد و نه امروز خبری از حضور لک در کنار سایر همبازیانش بود. ظاهراً فعلاً تمرینات اختصاصی این دروازه‌بان ادامه خواهد داشت و زمان بازگشتش مشخص نیست.

لک که پیش از شروع لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست، در آن لیگ نمایش بسیار خوبی داشت و با 17 کلین‌شیت کمک شایانی را به پرسپولیس کرد تا پنجمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن بگیرد. نمایش لک اما در لیگ بیست و یکم نشانی از فصل گذشته نداشته است.

نه تنها اشتباهات فنی بزرگ لک بلکه رفتار او در تمرینات به حدی رسید که از نظر کادرفنی گذشت از آن امکانپذیر نبود و به این ترتیب گوهری زودتر از آنچه خودش تصور می‌کرد، به درون دروازه قرمزها رسید و حتی علیرغم دریافت گل‌های بد در بازی مقابل آلومینوم اما از دید یحیی گل‌محمدی و همکارانش، او مقصر اصلی این باخت نبود.

آنچه از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد و همانطور که پایگاه خبری فوتبالی پیش از این به آن اشاره کرده بود، شانس لک برای اینکه سریعاً و در زمان اندک باقیمانده از لیگ بیست‌و‌یکم به همان حامد لک لیگ بیستم تبدیل شود، اندک است و حتی احتمال جدایی او از پرسپولیس در پایان فصل وجود دارد البته در مقابل، گوهری بر خلاف او این شانس را دارد که فصل آینده نیز همچنان در جمع قرمزها حضور داشته باشد.

7655