تن‌هاگ در منچستریونایتد مهاجم یوونتوس را می‌خواهد

تن‌هاگ در منچستریونایتد مهاجم یوونتوس را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی احتمالی فصل آینده شیاطین سرخ، مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی که قراردادش در پایان فصل با یوونتوس به‌اتمام می‌رسد را زیرنظر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت ویتنس، اریک تن‌هاگ پائولو دیبالا را در منچستریونایتد می‌خواهد.

این بازیکن آرژانتینی یکی از بهترین بازیکنان سری‌آ در چند سال اخیر بوده است. با این حال قرارداد او با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد. مذاکرات در مورد تمدید قرارداد بین بیانکونری و مهاجم آرژانتینی به نتیجه نرسیده است، بنابراین دیبالا در حال آماده شدن برای ترک تورین به‌عنوان بازیکن آزاد است.

شیاطین سرخ قصد دارند او را به اولدترافورد بیاورند و تن‌هاگ، سرمربی فصل آینده باشگاه، اصرار دارد که این بازیکن 28 ساله را به تیم خود اضافه کند. منچستریونایتد قبلاً با نماینده این بازیکن برای آگاهی از شرایط برای امضای قرارداد ملاقات کرده است.

به نقل از میرِر، باوجود قطعی نشدن این موضوع، تن هاگ در اصل موافقت کرده است که فصل آینده هدایت اولدترافورد را برعهده بگیرد.

دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی یوونتوس، مورد توجه کادرفنی این باشگاه نیست و مائوریسیو آلگری مشکلی با جدایی مهاجم تیمش ندارد. این بازیکن 28 ساله که در سال 2015 از پالرمو به بانوی پیر پیوسته است، روزهای خوب زیادی را همراه با این تیم پشت‌سر گذاشته و پنچ بار فاتح اسکودتو شده‌است.

9719