رقابت منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن برای کاپیتان لاتزیو

رقابت منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن برای کاپیتان لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر همچنان به دنبال به خدمت گیری سرگی میلینکوویچ ساویچ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه لاریپابلیکا، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان پیش از فصل ۲۰۲٣-۲۰۲٢ برای جذب سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک تیم ملی فوتبال صربستان و باشگاه لاتزیو ایتالیا با مشکل مواجه است. اگر چه باشگاه منچستر یونایتد از هواداران قدیمی بازیکن ملی پوش صربستانی است، اما تاکنون این علاقه هیچ پیشرفتی نداشته است.

قبل از خانه تکانی تابستانی، یک پیشنهاد رسمی برای این بازیکن بیست و هفت ساله می تواند راه‌گشا باشد؛ چرا که لاتزیو قصد دارد برای اهداف خود در تابستان امسال سرمایه گذاری کند. با این حال، طبق گزارش این رسانه، پاری سن ژرمن فرانسه آماده است تا پیشنهاد خود را برای میلینکوویچ ساویچ ارائه دهد که ممکن است مبلغی در حدود پنجاه و هشت میلیون پوند باشد.

با توجه به این که انتظار می رود هر دو باشگاه انگلیسی و فرانسوی، تعدادی جدایی ها در چندین پست مختلف داشته باشند، ممکن است تمایل به پرداخت این رقم در اواخر سال ۲۰۲۲ وجود داشته باشد. در حالی که اخیراً گزارش ها از حضور میلینکوویچ ساویچ در یوونتوس حکایت می کرد، این گزارش ادعا می کند که آن ها مبلغ درخواستی لاتزیو را فقط می توانند به صورت اقساط پرداخت کنند و این برای لاتزیو جذاب نیست.

9404