حضور 10 برابری تماشاگران نساجی در استادیوم آزادی

حضور 10 برابری تماشاگران نساجی در استادیوم آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- صرف نظر از نتیجه ای که در بازی امشب نساجی - مس کرمان رقم خواهد خورد به نظر می رسد امشب یک شب به یاد ماندنی برای نساجی در استادیوم آزادی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این بار به جای 3 هزار نفر نزدیک به 30 هزار نفر بلیت بازی را خریده اند. از آنجایی که نساجی در بازی استقلال میهمان بود نزدیک به 3 هزار بلیط به تماشاگران نساجی فروخته شد و آن‎‌ها در شبی که بیشتر سکوهای آزادی در اختیار طرفداران استقلال بود، خیلی به چشم نمی آمدند اما برای بازی با مس کرمان نزدیک به 30 هزار نفر از تماشاگران نساجی بلیت بازی را خریده اند که در نوع خود جالب توجه است.

با سری به سایت بلیت‌فروشی بازی متوجه می شوید تمام بلیت‌های طبقه اول در ضلع شرقی و غربی و هم چنین جایگاه ها به فروش رفته است و تنها در بخشی از دو ضلع شمالی و جنوبی در طبقه نخست بلیت برای عرضه به تماشاگران موجود است و برخی از تماشاگران هم بلیت بازی در طبقه دوم را خریداری کرده اند. ابتدا قرار بود تنها 25 هزار بلیط برای این بازی فروخته شود که 10 درصد هم سهم کرمانی ها بود اما استقبال بیش از اندازه تماشاگران نساجی از بلیت های این بازی که قیمت آن با درخواست باشگاه نساجی تعدیل یافته بود، موجب شد با تماس استاندار مازندران با استاندار تهران و هم چنین موافقت شورای تامین تهران ظرفیت این استادیوم در جریان بازی دو تیم برای میزبانی از تماشاگران به 40 هزار تماشاگر افزایش یابد.

بر اساس گزارش های رسیده از شهر قائمشهر از ساعت 7 صبح امروز اتوبوس ها در ترمینال های مختلف این شهر و دیگر شهرها آماده اعزام تماشاگران به تهران بودند. این بازی اگر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شد قائمشهری‌ها مجبور به فروش بلیط کمتری به تماشاگران بودند اما برگزاری بازی در استادیوم آزادی و ظرفیتی که این استادیوم دارد شاید منجر به پرتماشاگرترین بازی نساجی در تاریخ 63 ساله حیات این باشگاه شود. ضمن اینکه در ساعات پیش رو ممکن است بلیت‌های باقیمانده بازی در طبقه دوم به خصوص از سوی مازنی های مقیم تهران خریداری شود.

6641