آخرین خبرها از روند فروش باشگاه میلان ایتالیا به بحرینی‌ها

آخرین خبرها از روند فروش باشگاه میلان ایتالیا به بحرینی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - منبع خبری معتبر و بین المللی آنسا در گزارشاتی پی در پی طی روزهای گذشته اعلام و تأکید کرده که روند فروش باشگاه میلان ایتالیا به پایان رقابت های فصل جاری موکول شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، این تصمیم به دلایل مختلف از جمله بررسی حساب ها و صورت‌حساب های مالی میلان مابین الیوت (مالک فعلی) و ریاست صندوق مالی بحرین تحت عنوان اینوست کورپ اتخاذ شده است.

همچنین آن ها می دانند که در حال حاضر میلان در حال رقابت برای کسب اسکودتو و همچنین کوپا ایتالیا می باشد و قصد ندارند با پیشروی بیشتر این موضوع باعث حواس پرتی در بین بازیکنان میلان شوند.

عصر دیروز کمپانی اینسوت کورپ به واسطه سفارت بحرین در بریتانیا با انتشار یک توییت رسمی چنین عنوان می کند که آن ها برای خرید باشگاه میلان پیشنهادی به ارزش یک میلیارد یورو به مؤسسه الیوت پیشنهاد کرده اند.

به نظر می رسد که در پایان رقابت های فصل جاری الیوت نیز به صورت رسمی فروش باشگاه آث میلان ایتالیا به این صندوق مالی بحرینی که پشتوانه های بسیار قدرتمندی در اختیار دارد را تأييد خواهد کرد.

همچنین رسانه میلان نیوز ایتالیا به این موضوع اشاره می کند که این یک رکورد برای خرید باشگاه های ایتالیایی محسوب می شود و در سناریویی مشابه، مالک سابق باشگاه اینتر ایتالیا از خریدار مورد نظرش مبلغی به ارزش رقم یک میلیارد دلار درخواست کرده بود که با پاسخ منفی آن ها مواجه و عملیات فروش نراتزوری متوقف شد؛ همه این ها در شرایطی است که کمپانی بحرینی اینسوت کروپ بلافاصله بدون هیچ درخواست تخفیفی با پیشنهاد مورد نظر الیوت که درخواست دریافت مبلغی معادل با رقم یک میلیارد یورو می باشد، موافقت کرده اند.

9404