سرشین کمانگر: شانس قهرمانی خاتون 99 درصد است/ پیش‌بینی نتیجه تساوی را نمی‌کردم

سرشین کمانگر: شانس قهرمانی خاتون 99 درصد است/ پیش‌بینی نتیجه تساوی را نمی‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی-در غیاب سرمربی تیم خاتون بم در کنفرانس خبری پس از دربی کرمان، مربی این تیم همچنان شانس قهرمانی را برای نماینده بم بالا می‌داند.

به گزارش فوتبالی، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، شهرداری سیرجان در خانه به مصاف خاتون بم رفت و با اینکه تا دقیقه 92 از مهمانش با نتیجه دو بر صفر عقب بود، توانست کار را به تساوی بکشد.

سرشین کمانگر درپایان این دیدار و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که شاهد بودید، بازی بسیار زیبا بود و امشب یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال بانوان را در طی سال‌های اخیر دیدیم.

مربی خاتون بم افزود: دو تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تیمی که بیشتر تلاش کند قطعاً برنده از زمین بیرون می‌آید. ما تا دقیقه 92 با دو گل از حریف پیش بودیم و در عرض چهار دقیقه دوگل خوردیم.

وی درخصوص تغییر لحظه‌ای نتیچه و ناتوانی این تیم در حفظ پیروزی، متذکر شد: بازی به تساوی کشیده شد اما هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود. بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید.

کمانگر ضمن ابراز امیدواری به هفته‌های پیش رو، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی‌های پیش رو هم به همین اندازه خوب کار کنیم تا در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم و به عنوان دست پیدا کنیم.

مربی سنندجی تیم خاتون در خصوص دیدار حساس این تیم با سپاهان، خاطرنشان کرد: در دیدارهای پیش‌رو یک دیدار حساس با سپاهان در اصفهان داریم. کار ما سخت است و امیدوارم نتیجه لازم را در آن بازی هم کسب کنیم.

او ادامه داد: شانس قهرمانی خاتون بم 99 درصد است. آن چیزی که امروز از بچه‌ها دیدیم، ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم به عقیده من به سه امتیاز آن بازی هم دست پیدا خواهیم کرد.

کمانگر در پاسخ به این سوال که " آیا این نتیجه را در پایان این دیدار پیش‌بینی می‌کرد؟" گفت: پیش از بازی پیش‌بینی گل زدن و پیش افتادن از حریف را می‌کردیم اما واقعاً فکر نمی‌کردیم که به یکباره کار به تساوی کشیده شود. بالأخره فوتبال است و یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی.

شایان ذکر است که در کنفرانس خبری این دیدار مرضیه جعفری حاضر نشد تا بجای سرمربی خاتون بم، این سرشین کمانگر باشد که به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

1377