نشست خبری کلوپ پس از پیروزی بر منچستريونايتد: بازی سیتی را نمی‌بینم!

نشست خبری کلوپ پس از پیروزی بر منچستريونايتد: بازی سیتی را نمی‌بینم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی تیمش مقابل شیاطین سرخ منچستری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از پیروزی چهار هیچ ليورپول مقابل منچستر یونایتد در دیدار شب گذشته دو تیم در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"عملکرد درجه یکی را به نمایش گذاشتیم. برد در این بازی مشخصا خیلی مهم بود. ما خوب شروع کردیم و خوب هم به پایان رساندیم و در طول بازی دوره‌ای هم وجود داشت که باید خودمان را با های‎پرس متفاوتی سازگار می‌کردیم."

"درباره هم‌دردی با رونالدو، دقیقه هفتم همه مردم کلاسشان را نشان دادند. چیزهای زیادی در زندگی وجود دارند که بسیار مهم‌تر از فوتبال هستند. این کار برای نشان دادن هم‌دردی با کریستیانو و خانواده‌اش بود. این لحظه، لحظه منتخب من در کل این بازی بود."

"تیاگو بازی خوبی انجام داد. تیاگو شورت ورزشی‌اش را بالا زده بود! من فکر می‌کردم چیز دیگری مثل مصدومیت اتفاق افتاده است؛ اما او خوب است و مشکلی ندارد."

"اسکنی که درباره مصدومیت بابی فیرمینو انجام شد، نشان داد که وضعیت خوب است اما او درد داشت. امیدوار خواهیم ماند که برای بازی روز یکشنبه آماده باشد."

"مو صلاح دیشب استثنایی بود. برای او، تیم در اولویت قرار دارد. سادیو مانه هم این‌چنین است. سادیو؛ چه بازی خوبی. هر دو نفر ژانویه فوق‌العاده سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشتند. اگر از نظر بدنی در فرم بی نظیری قرار دارند، به این معنی نیست که خسته نمی‌شوند و در شرایطی خاص، رنج و سختی را تحمل نمی‌کنند. هر دوی آن‌ها به صراط مستقیم برگشته‌اند."

"تیاگو در این بازی بد نبود! بازیکنی خارق‌العاده است. او نمی‌خواست که تعویض بشود و از زمین بیرون بیاید! می‌خواست در زمین بماند؛ میل و اشتیاقش را دوست داشتم. بازی تمام عیاری را انجام داد. فوتبال بازی کردنش فوق‌العاده است، اما پرس هایش دیوانه‌کننده است! این باعث می‌شود که او بازیکنی فول پکیج باشد. تیاگو بازیکنی در کلاس جهانی است و می‌تواند با توپ و بدون توپ بسیار خطرناک باشد."

"درباره بازی سیتی و برایتون، بعید است که بازی من سیتی را تماشا کنم. امیدوارم کاری انجام دهم که منطقی‌تر باشد (امتیاز از دست دادن سیتی منطقی نیست)!"

9404