پوچتینو در نشست خبری بازی با آنژه: هدف ما لیگ قهرمانان است اما دهمی را هم می‌خواهیم!

پوچتینو در نشست خبری بازی با آنژه: هدف ما لیگ قهرمانان است اما دهمی را هم می‌خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل آنژه در لیگ یک فوتبال فرانسه شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های فرانسوی، مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از ديدار پاری‌سن‌ژرمن مقابل آنژه در لیگ لوشامپیونه فرانسه صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"این بازی آسان نخواهد بود، ما باید خود را تطبیق دهیم و سریع وارد مسابقه شویم. می‌دانیم که نتیجه چقدر مهم است."

"امشب فرصتی برای مشارکت بازیکنان جوان وجود دارد."

"آیا همکاری با لئوناردو را برای فصل آینده آغاز کرده‌ام؟ در حال حاضر همه ما روی پایان دادن به رقابت‌های فصل جاری به بهترین شکل ممکن تمرکز کرده‌ایم. پس از آن، زمان برای صحبت در مورد بهترین چیز برای تیم و آینده آن وجود خواهد داشت."

"از زمانی که به این‌جا آمده‌ام، بزرگ‌ترين هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و این بزرگ‌ترين هدف است."

"چگونه به بازیکنان خود برای مسابقات بعدی انگیزه خواهم داد؟ خب انگیزه وجود دارد، کسب عنوان دهمین قهرمانی، بزرگ‌ترين انگیزه برای بازیکنان جهت مسابقات آینده است. ما این عنوان را می‌خواهیم."

"هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است و ما همیشه برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با هواداران به بهترین شکل ممکن قهرمانی دهم را جشن بگیریم."

"سیمونز و میچوت در این فصل بارها با تیم تمرین کرده‌اند؛ من از آن‌ها راضی هستم. آن‌ها در آینده شانس حضور در تیم را خواهند داشت."

9404