توضیحات توخل درباره دلایل نیمکت‌نشینی کپا در چلسی

توضیحات توخل درباره دلایل نیمکت‌نشینی کپا در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در خصوص شرایط نیمکت‌نشینی دروازه‌بان اسپانیایی تیمش صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی انگلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها درباره شرایط کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی شیرهای لندن و دلایل نیمکت‌نشینی او صحبت‌ کرده است. توخل در این زمینه و در مورد کپا چنین می‌گوید: "جایگاه ادوارد مندی در ترکیب اصلی چلسی در ادامه فصل تغییر نخواهد کرد. ما باید با کپا در فصل تابستان درباره وضعیت قراردادش صحبت کنیم و با او صادق باشیم و او هم باید با ما صادق باشد؛ این مهم‌ترین بخش است." 

سرمربی آلمانی آبی‌ها در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با شرایط کپا می‌گوید: "او هم‌چنان بازیکن ما است و ما هم از وضعیت مالکیت تیم آگاه نیستیم که چه اتفاقاتی ممکن است رخ‌ دهد یا رخ ندهد. اول از همه، او بازیکن ماست و فردی است که به خوبی با این گونه اوضاع کنار می‌آید که البته آسان هم نیست."

توماس توخل در پایان صحبت‌های خود در رابطه با وضعیت کپا آریزابالاگا روی نیمکت تیمش در مسابقات حساس چنین گفت: "من ناامیدی او را از نیمکت‌نشینی در فینال جام باشگاه‌های جهان بعد از عملکرد درخشانش در نیمه‌نهایی حس کردم. من ناامیدی‌اش را حس کردم و حتی درکش می‌کنم و ما درباره آن صحبت کردیم. هم‌چنین در فینال جام اتحادیه هم ناامیدی او را احساس کردم؛ زیرا او ما را به فینال رساند و حس می‌کرد که سزاوار حضور در چهارچوب دروازه تیم در مسابقه فینال هم هست که البته حق هم داشت. اما هم‌چنان ما تصمیم گرفتیم از ادوارد مندی استفاده کنیم."

9404