خشم هواداران چلسی از مدافع آینده بارسلونا: برو گمشو!

خشم هواداران چلسی از مدافع آینده بارسلونا: برو گمشو!

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی با خاطره خوشی از چلسی جدا نمی شود.

به گزارش فوتبالی، کریستنسن پس از شب ضعیفش مقابل آرسنال با خشم هواداران چلسی مواجه شده است. در حقیقت پس از شکست چلسی مقابل آرسنال، هواداران تیم آبی پوش با جملاتی نظیر "برو گمشو به سمت بارسلونا" یا "سفر به سلامت" یا "کریستنسن را رها کنید" به مدافع دانمارکی تاخته اند. البته برخی نیز حملات را تندتر کرده اند و نوشته اند:"کریستنسن مثل مگوایر است" یا "کریستنسن دیگر نباید برای این باشگاه بازی کند" یا "امیدوارم که دیگر هرگز کریستنسن را در پیراهن چلسی نبینم."

جیمی فلوید هسلبنک بازیکن اسبق نروژ که به عنوان کارشناس تلویزیونی بازی حاضر شده بود هم گفت:"چلسی عملکرد بسیار بدی داشت و برخی بازیکنان نمایش خوبی نداشتند. لوکاکو، سار و کریستنسن حق ندارند که چنین اشتباهاتی در بازیها داشته باشند. آنها خیلی پایین تر از حریف بودند و برای تیمی نظیر چلسی مناسب نیستند."

آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی برای فصل آینده با بارسلونا به توافق رسیده است و قرار است که به نیوکمپ برود و حالا باید دید که هواداران بارسا چه استقبالی از وی خواهند داشت. وی در بازی چلسی و رئال هم نمایش جالبی از خود ارائه نداده بود. وی یکی از بازیکنانی است که لاپورتا برای تقویت خط دفاعی تیم کاتالان به خدمت گرفته است.

4125