ماجرای سقوط پراید هواداران نساجی به دره

ماجرای سقوط پراید هواداران نساجی به دره

پایگاه خبری فوبالی- دو سه تماشاگر تیم نساجی در بازی با مس کرمان دچار سانحه رانندگی شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب گزارش شده و در مراکز درمانی قائمشهر مشغول مداوای خود هستند.

به گزارش فوتبالی، این تماشاگران با ماشین شخصی خود در مسیر قا ئمشهر – تهران دچار سانحه رانندگی شدند و متاسفانه اتومبیل حاملشان که پراید بود به ته دره سقوط کرد که خوشبختانه به طور معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کردند و هم اکنون همان طور که اشاره شد مشغول مداوای خود در مراکز درمانی قائمشهر هستند.

با توجه به حجم بالایی از تماشاگران تیم نساجی که برای تشویق تیم محبوب خود به تهران سفر کردند شاید تنها یک حادثه چیز زیادی نباشد اما به طور حتم حتی یک اتفاق برای یک تماشاگر نساجی می توانست شادی صعود این تیم به دیدار پایانی جام حذفی را تلخ کند که خوشبختانه این بار به خیر گذشت؛ البته این موضوع در بازی نهایی هم ادامه خواهد داشت. به طور حتم تماشاگران زیادی از اراک و قا ئمشهر برای تماشای بازی نهایی به تهران سفر خواهند کرد که امیدواریم در مسیر سفر به تهران و هم چنین بازگشت به شهرهای خود صرف نظر از نتیجه ای که در بازی فوتبال رقم خواهد خورد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مانع از بروز حادثه تلخ شوند چون فوتبال ادامه خواهد داشت و قرار است تماشاگران دو تیم راه یافته به بازی نهایی بعد از این دیدار هم بازی های تیم های محبوب خود را در استادیوم ها دنبال کنند.

در یکی دو روز گذشته معاون فرهنگی باشگاه نساجی مازندران به نیابت از اعضای این تیم که در تهران بسر می برند و مشغول آماده سازی خود برای بازی نهایی هستند به دیدار تماشاگران مصدوم نساجی در بازی با مس کرمان رفت و با اهدای پیراهن نساجی برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

۴۱۵۴