تیم دیگر شهر میلان هم به مشتریان لوکاکو اضافه شد

تیم دیگر شهر میلان هم به مشتریان لوکاکو اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از علاقه اینتر به برگرداندن روملو لوکاکو به سن‌سیرو، اکنون روسونری هم به جذب مهاجم بلژیکی چلسی علاقه‌مند است.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از گل، میلان به جذب لوکاکو علاقه‌مند است. مهاجم بلژیکی از زمانی که تابستان گذشته اینتر را به مقصد چلسی ترک کرد، فصل کابوس‌واری را در استمفوردبریج پشت‌سر گذاشت.

این بازیکن 28 ساله برای یافتن جایگاه خود در لیگ برتر با مشکل مواجه بوده‌است و شدیدا اعتماد توماسل توخل، سرمربی چلسی، را ازدست داده‌است. او همچنین به دلیل مصاحبه حاشیه‌ساز خود در این فصل با اسکای اسپورت ایتالیا، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

لوکاکو مشتاق است در تابستان امسال به فوتبال ایتالیا بازگردد و میلان مایل است مسیر جدایی او از چلسی را فراهم کند. با این حال، دستمزد 325000 پوندی هفتگی و ارزش گذاری نجومی او می تواند برای صدرنشینان فعلی سری‌آ مشکل‌ساز باشد.

سران روسونری اکنون امیدوار هستند که مالکان جدید آبی‌ها قیمت پیشنهادی برای مهاجم کم‌فروغ خود را کاهش‌دهند. باشگاه ایتالیایی همچنین در حال مذاکره برای تغییر مالکیت است که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا هزینه این انتقال را تامین کنند. از سوی دیگر، میلان مانند رقیب هم‌شهری، امضای قرارداد قرضی با این مهاجم بلژیکی را می‌تواند در دستور کار قرار دهد.

لوکاکو در این فصل تنها 12 بار در تمام مسابقات موفق به گلزنی شده‌است، که هیچکدام از آن‌ها طی سال 2022 در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نبوده‌است.

9719